Selecteer een pagina

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Zo gaan klanten jou echt ‘voelen’

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Met je beste klanten heb je een relatie die voelt als een soort vriendschap. Als je elkaar spreekt, heb je een dikke vette klik.

En bij de beste vriendschappen horen goede gesprekken. Je kunt uren met elkaar praten, hebt de grootste lol en je kijkt daarna alweer uit naar de volgende keer.

Zulke vriendschappelijke klanten hebben in je business is voor jou én voor je klanten het allermooiste. Maar: je kunt niet de hele tijd urenlang met al die klanten dikke bomen opzetten.

Als je zo veel mogelijk klanten wilt helpen, dan heb je een manier nodig om zulke mooie contactmomenten op te schalen. En die manier bestaat.

Dat doe je namelijk door een boek te schrijven.

Ga maar na: een leuk boek is alsof je klanten urenlang contact met je hebben. Ze gaan er lekker voor zitten, pakken jou erbij en gaan urenlang luisteren naar wat je te vertellen hebt.

Als ze je opzetten als een luisterboek, dan mag je zelfs via hun Airpods in hun oren fluisteren.

Ken jij een andere marketinguiting waar klanten uren de tijd voor nemen terwijl ze op de bank liggen, in bad liggen te poedelen of intensief aan het sporten zijn?

Boeken zijn een tekstsoort waardoor klanten jou echt gaan voelen. Je komt superdichtbij en klanten kiezen hun meest intieme, ontspannen settings voor jou uit.

Wil je de kracht van vriendschap in je marketing vergroten, dan kun je overwegen om met mijn hulp een boek te schrijven. Als je meedoet met mijn online training BusinessBoek Bestseller, hebben we namelijk de komende tijd regelmatig contact over je boek, en ik vertel je hoe je er een leuk boek van maakt dat klanten niet kunnen wegleggen. En hoe je daar een kassucces van maakt.

Als je het leuk vindt kun je op dit moment gebruik maken van mijn Nummer 1 Deal. Dat is een tijdelijke korting van 50% op BusinessBoek Bestseller. Die krijg je omdat mijn deelnemer Leon Schaepkens op dit moment helemaal bovenaan staat in de Managementboek Top 100.

Het is traditie dat ik dan tijdelijk een Nummer 1 Deal start, en het is nu de 7e keer dat we een BusinessBoek Bestseller-deelnemer op nummer 1 hebben en dat zo vieren.

Morgen om 17 uur eindigt dit tijdelijke aanbod, dat je kunt inkoppen door naar deze pagina te gaan:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/businessboek-bestseller-nummer-1-deal-gefeliciteerd-leon-schaepkens/

Wie weet spreek ik je binnenkort over je boek.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: