Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Elke keer denk je: “Nu weet ik mijn boektitel!”

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Leon Schaepkens staat vandaag op nummer 1 bij Managementboek.

Toen ik hem interviewde vertelde hij over zijn grootste worsteling:

“Ik vond de titel van mijn boek echt wel een zoektocht.

Iedere keer denk je: “Ik heb het!” En dan legde ik het aan een paar mensen voor en die zeiden: “Mwa, dat kun je toch niet zo zeggen”. De titel heeft me wel het meeste beziggehouden.

En op een dag had ik hem: ‘10 miljoen jaar leiderschap’. Daarna was er niemand meer die er nog iets van zei.”

Het is een van de dingen die ik het vaakste hoor van deelnemers aan BusinessBoek Bestseller: het bedenken van hun boektitel vonden ze het lastigste.

Ze doen daar ook het langste over. Dit kan je publicatiedatum zelfs in gevaar brengen.

Je uitgever kan daar goed bij helpen, en je onderbewuste ook – zoals ik uitleg in de training.

Maar wat je ook nodig hebt, zijn copywriting-formules. Formules waardoor het bedenken van een hebberigmakende titel een vaardigheid wordt in plaats van een mysterie.

Dat is de reden dat ik over het bedenken van een titel een speciale bonusvideo heb opgenomen. Die krijg je als deelnemer aan BBB gratis als je uiterlijk maandag de training aanschaft.

Je krijgt behalve deze bonusvideo met copywriting-technieken voor een titel die onbedwingbaar nieuwsgierig maakt, ook 50% korting op de aanschafprijs van de training.

De reden daarvoor is de Nummer 1 Deal die tijdelijk loopt, omdat onze deelnemer Leon Schaepkens op dit moment op 1 staat in de Managementboek Top 100.

De tijdelijke link naar de Nummer 1 Deal is speciaal voor ondernemers die het plan hebben om een boek te schrijven en daar zo veel mogelijk klanten mee willen krijgen.

Dus niet voor auteurs die het gewoon leuk vinden om nou eindelijk eens dat boek te schrijven, maar die niet per se een extreem goed verkopend boek hoeven. De hobby-auteurs.

Als je boek een hobby is, dan maakt het namelijk weinig uit of je een goede titel hebt.

Maar wil je een bestseller maken van je boek, dan is dit de tijdelijke pagina om je aan te melden:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/businessboek-bestseller-nummer-1-deal-gefeliciteerd-leon-schaepkens/

Maandag gaat de pagina offline.

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen