Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Ben je mediabureaus met pingpongende glutenvrije millennials beu?

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

De telefoon gaat, en de receptioniste neemt op. “Multilul Creative advertising media en communication consultants agency, met Marloes. Heeft u een ogenblikje?”

Ze loopt naar de espressomachine, pakt de kaneelstrooier, bepoedert haar versgetapte cappuccino en loopt terug naar de telefoon. “Multilul, bedankt voor het wachten, met Marloes.”

Ze beantwoordt de vraag en hangt op. Op dat moment komt een van de vennoten binnen: Martin. Hij heeft halflang geel geblondeerd kurkdroog haar als een surfboy, en een hangende snor als een seriemoordenaar.

Met een schorre lijzige stem zegt hij: “Hoi ik ben je naam effe kwijt, wizzet? Is er nog voor mij gebeld?”

Marloes licht hem in, en daarna loopt Martin naar Frits toe, die achter een DJ-set staat met een koptelefoon op.

“Hee Frits, waar ben jij ook alweer mee bezig?”

“Met een Hidden Sound System. Zeg maar onbewuste geluidsmanipulatie. Ga maar even staan, dan zakket laten horen. Ga daar maar even staan.”

Martin loopt naar de aangewezen plek en zegt: “Zet maar aan hoor.”

“Hij staat aan, hij staat aan. Wat heb je gehoord?”

“Ik heb niks gehoord.”

“Nee, bedenk nou even het eerste wat in je opkomt. Wat komt er in je op?”

Martin fluit een deuntje. Frits zet het geluid aan en laat precies hetzelfde deuntje horen, dat zojuist is uitgezonden door het Hidden Sound System.

“Hoe kan dat nou?”, zegt Martin. “O wacht effe, een hidden sound system, ja dat ken ik wel vanuit Amerika. Daar zijn ze d’r al veel verder mee”, zegt hij terwijl hij naar de koelkast loopt en sissend een biertje opentrekt.

“Daar zetten ze dat onder een commercial en dan krijg je ineens heel veel trek in bier.”

Hij neemt een slok en kijkt dan met grote ogen naar Frits, die een triomfantelijk gebaar maakt.

Als jij voor je marketing niet met agency Multilul van Jiskefet en ook niet met andere reclamejongens wilt werken, en ook geen goede ervaringen hebt met pingpongende glutenvrije millennials van een mediabureau, doe dan gewoon wat al honderden jaren werkt om klanten te krijgen.

Bouw een lijst op van geïnteresseerden, en doe ze een onweerstaanbaar aanbod.

Gebruik liefst e-mail, want de meeste mensen zijn het gewend om aankopen en investeringen te doen na het lezen van een e-mail.

Zorg dat je daar steeds beter in wordt, en je hoeft nooit offertes te gaan vragen aan pretentieuze bureaus met hippe kantoren op de grachtengordel.

Volgende week dinsdag geef ik een online seminar over het schrijven van e-mails aan die lijst.

Mails waarmee je verkoopt door je klanten een beetje te entertainen en ze een leuk aanbod te doen.

Mijn online seminar heet Easy money met entertaining e-mails, en je kunt je gratis aanmelden via deze link: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-easy-money-met-entertaining-emails

Spreek je daar.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: