Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Pijprokende hoepelwerpers

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In de sketch ‘English Sports’ van Jiskefet zien we een perfect geschoren grasmat, waarop 3 nette heren zich klaarmaken voor de wedstrijd.

Een van hen heeft een houten hoepel in zijn hand. De heren zijn in het wit gekleed, en de middelste heeft een pijp in zijn mond. Ze dragen gebreide spencers met zéér diep uitgesneden v-halzen.

De volgeltjes fluiten en de TV-commentator fluistert: “Foot just two marks on the blow. Just three wides on the first preafus, over on the left odd with the wells on the briggs.”

Een van de spelers neemt huppelend een aanloopje en rolt dan de houten hoepel. De mannen rennen er gedrieën achteraan, de hielen koket richting hun achterwerk schoppend.

“Yes, well they’re up to four now”, mompelt de commentator. Een van de spelers loopt richting een soort schaakbord dat ook op het grasveld staat opgesteld. Alleen staan er geen schaakstukken op het bord, maar pionnen die er eerder uitzien als stukken komkommer en wortel.

“Avery moving up to the borderbun”, mompelt de commentator. “He’s got to move the yellows and the blessbee.”

De scheidsrechter blaast op zijn fluit en maakt een gebaar waarbij hij 1 keer zijn wijsvinger op zijn voorhoofd legt, dan twee vingers op zijn oor, en dan een keel doorsnijden-gebaar met vlakke hand langs zijn strottenhoofd. Dan klopt hij drie keer op zijn dij en roept: “Two for one, play it again!”

“Changing the patton again, two wide and three singe”, aldus de bloedserieuze commentator.

Toon Hermans zei ooit een keer op het podium met zijn verbaasde ogen wijd opengesperd: “Er gaat er een wereld vol onbegrip voor mij open”.

Dat is niet alleen zo bij obscure Engelse sporten. Ook jouw bloedeigen klanten kunnen dat hebben als ze voor het eerst kennismaken met jouw vakgebied.

Als ze hun eerste stappen op het leerpad zetten, en kennismaken met het jargon en het speelveld, kunnen ze zich knap geintimideerd voelen.

En in mijn ervaring is het zo dat experts in een bepaald vakgebied één opvallende eigenschap gemeen hebben.

En dat is dat ze zelf niet meer doorhebben hoeveel ze eigenlijk weten. Wat voor jou nogal dronken is, dat is voor een beginner totale tovenarij en onbegrijpelijk gebrabbel.

Je hebt zo’n grote voorsprong dat mensen enorm tegen je opkijken, en niets liever willen dan door jou bij de hand genomen worden.

Wat jij kan, dat is niet normaal.
En wat jij weet, dat is goudstaven waard voor anderen.

Die zouden ze graag komen brengen als jij iets zou aanbieden waardoor ze van je konden leren.

Liefst een training waarin jij hun mentor wordt op het leerpad. En waarbij je niet stopt bij één training, maar verschillende trainingen aanbiedt. Zodat ze langere tijd met je in contact blijven en continu blijven leren.

Hoe je een verdienmodel maakt waarin je klanten leert wat in jouw hoofd en in jouw vingers zit, dat ga ik woensdag uitleggen in een gratis online seminar.

In mijn seminar ‘Hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen’ laat ik je onder andere zien:

  • Hoe je door jouw training klanten voor het leven krijgt
  • Hoe je training een veel hogere status krijgt dan alle andere
  • Hoe je deelnemers motiveert om extreme resultaten te halen
  • Hoe je trainingen verkoopt met een hoge prijs per deelnemer

Je kunt gewoon op je laptop kijken en het is gratis.

Wil je erbij zijn, blok dan woensdag van 10 tot 12 uur in je agenda, en meld je aan via https://www.schrijvenvoorinternet.nl/gratis-seminars-aartjan-van-erkel

Zie je daar.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen