Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

=

Aartjan van Erkel

in Verkoopgesprekken

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Mijn auto heeft een ‘is gelijk’ teken, en dat is mijn favoriete functie van die hele kar.

Als ik uit de auto stap hoef ik alleen met mijn vinger als een tovenaar het = teken aan te raken dat op de portierhandgreep zit, en hij doet alle deuren op slot.

Omgekeerd werkt het nog handiger: als ik kom aanlopen en de handgreep vastpak, gaat de auto telepathisch open zonder dat ik een sleutel of afstandbediening nodig heb.

Ik heb niks met auto’s maar die ‘keyless entry’ is een mooie uitvinding.

Jij hebt in je business misschien ook wel een favoriet. Bijvoorbeeld een favoriete manier van klanten binnenhalen.

Misschien hou je van e-mailmarketing. Misschien ben je dol op adverteren. Of misschien voer je graag verkoopgesprekken.

Mocht het zo zijn dat gesprekken NIET je favoriete manier van sales zijn, dan heb ik iets leuks voor je.

Komende donderdag geef ik een online seminar over het closen van deals met verkoopgesprekken.

Met het closen van deals bedoel ik niet het verkopen van 1 training aan 1 klant, of het binnenhalen van een klein klusje. Bij deals closen gaat het over het binnentrekken van grote klanten, accounts of opdrachten.

Hoe je walvissen van klanten vangt met één simpel gesprek, daar gaan we het over hebben in mijn nieuwe online seminar, waarin ik mijn eigen aanpak uitleg om high-end groepsprogramma’s, hooggeprijsde masterminds en VIP-dagen te verkopen.

Je kunt gratis bij dit seminar zijn als je tijd vrijmaakt op donderdag 27 mei van 10 tot 12 uur en jezelf aanmeldt via deze link: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-deals-closen-met-verkoopgesprekken

Aartjan van Erkel

« Vorige:

Volgende: »

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten