Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Ouderschaps-hack

Aartjan van Erkel

in Verkoopgesprekken

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Veronica is een Amerikaanse moeder van 11 kinderen. De meesten van hen hebben rood haar.

Het probleem van Veronica is niet zozeer dat ze haar kinderen niet uit elkaar kan houden.

Het probleem is meer dat de kinderen hun spullen niet uit elkaar kunnen houden.

“Wat doe jij met mijn trui?”

– “Nee, dit is MIJN trui, sukkel! Jij bent ook altijd alles kwijt!”.

Daar heeft Veronica iets op gevonden dat haar veel high fives heeft opgeleverd op internet.

De hack waardoor moeders over de hele wereld strooien met emoji’s op haar tiktok, is dat ze ieder kind een eigen kleurcode heeft gegeven.

Donovan draagt bijvoorbeeld paarse kleren, Adam loopt in het groen, en Delilah koos voor oranje.

Ieder kind heeft kleding, schoenen, speelgoed en tassen in zijn eigen lievelingskleur.

Met een simpele regel heeft ze het ouderschap een stuk makkelijker gemaakt voor haarzelf en voor haar roodharige man.

Jij hebt zelf misschien ook wel een regel in je leven als ouder of als ondernemer waardoor alles makkelijker is geworden.

Een regel waardoor alles makkelijker werd in mijn eigen business, is het gebruiken van best practices.

Als ik iets nieuws ga uitproberen in mijn business, ga ik nooit voor trial and error. Ik prevel ook geen affirmaties, en ik loop geen fire walk over hete kolen om te geloven dat ik iets kan.

Als ik zeker wil weten dat iets gaat lukken, zoek ik naar bewezen best practices en templates van anderen die er al succesvol mee zijn.

Alles wat goed gaat in mijn business heb ik geleerd van leermeesters en masterminders van over de hele wereld die er al succesvol mee waren, en daarna gemodelleerd voor mijn eigen markt.

Zoals verkoopgesprekken voeren.

De meeste ondernemers struggelen daarmee, net zoals de meeste ouders struggelen met het uit elkaar houden van hun ruziënde kinderen.

Maar je kunt ook een regel toepassen waarmee je probleem in één keer is opgelost.

Struggels met verkoopgesprekken krijg je als je gaat improviseren. Door elk gesprek blanco in te gaan en maar te zien wat je doet.

Succes met verkoopgesprekken krijg je als je een regel invoert.

Die regel is: gebruik vanaf nu een vaste opbouw voor elk gesprek.

Dan weet je precies wat er gaat gebeuren, en hoe lang elk gesprek gaat duren.

In een nieuw online seminar geef ik je volgende week 8 verschillende regels die je verkoopgesprekken succesvoller maken.

8 dingen om vanaf nu te doen, of dingen om mee te stoppen.

Kijk naar dit seminar, en bedank me later maar. Je klanten zijn je ook dankbaar, want je verspilt ook hun tijd als je maar wat doet in je gesprek.

Je kunt je via deze link gratis aanmelden mits je tijd vrijmaakt volgende week donderdag van 10 tot 12 uur:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-deals-closen-met-verkoopgesprekken/

Aartjan van Erkel

« Vorige:

Volgende: »

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten