Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hij durfde niet

Aartjan van Erkel

in Verkoopgesprekken

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Toen ik een paar maanden geleden een sjieke verrekijker wilde kopen, ging dat mis toen ik een afspraak had in een winkel met een expert.

Hij liet me een paar retedure kijkers uitproberen, en hield zich daarbij opvallend afzijdig.

Ik stond buiten op het terras en had wat moeite met het afstellen van een Swarovski-kijker, maar ik mocht het blijkbaar zelf uitvogelen want kijkermans was achter de kassa met papieren aan het rommelen.

Hij had me kijkers gegeven om te testen die 6 tot 8 keer zo veel kostten dan mijn eigen ouwe trouwe kijkert. Maar hij deed geen enkele poging om ze aan me te verkopen.

Als leek zag ik op het eerste gezicht niet extreem veel verschil tussen wat ik gewend was, en wat ik te zien kreeg door een paar high-end units van Duitse en Oostenrijkse makelij.

Daarom gaf ik ze aan hem terug en keek hem vragend aan. Hij bevestigde dat mijn eigen ding ook een prima optiek had.

Ik nam afscheid en toen ik in de auto stapte was ik een beetje teleurgesteld dat hij niet meer zijn best had gedaan. In het contact met hem had ik gevoeld ik dat hij het spannend vond om de verkoopconversatie aan te gaan, en hij gebruikte mijn lichte twijfel als een escape om mij zo snel mogelijk de winkel uit te werken.

Inmiddels is het een paar maanden later en mijn oude verrekijker is uit elkaar aan het vallen.

De oogdoppen zijn al 3 keer vervangen, en vorige week brak plotseling een van de lensdoppen af.

Ik ga nu wéér naar die winkel, want het is toch tijd voor die hogere kwaliteit nu. En ik hoop op een gesprek met iemand die wél durft te verkopen.

Een verkoper die niet durft te verkopen is maar een van de dingen die kunnen misgaan in een verkoopgesprek.

Volgende week ga ik 8 van die dingen laten zien in een online seminar dat ik geef over deals closen met verkoopgesprekken op afstand. Dus via de telefoon of via Zoom.

Want hoe minder vaak je in de auto hoeft te stappen voor zulke gesprekken, hoe meer je er kunt doen in een week.

Ik leg in het seminar uit hoe je relaxt kunt verkopen, en waarom je daarvoor geen prater hoeft te zijn. Sterker nog: dat is zelfs beter van niet.

Het is een online seminar speciaal voor nerds en natural born listeners, en je kunt je gratis aanmelden als je op donderdag 27 mei tijd vrijmaakt van 10 tot 12 uur.

Dit is de link: http://www.seminars.gratis

Zie je daar,

Aartjan van Erkel

« Vorige:

Volgende: »

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten