Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

1 simpele vraag waardoor je meer omzet gaat maken

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Ik ben zojuist naar de kapper geweest, terwijl de laatste keer nog niet eens zo lang geleden was.

Dat ik vandaag alweer met een cape om zat, komt doordat mijn kapsters iets gedaan hebben dat ik nog nooit eerder had meegemaakt bij de kapper.

Ze hebben na mijn vorige afspraak een slimme vraag gesteld.

Een vraag waardoor ik nu alweer een afspraak had, waardoor zij nu alweer omzet konden maken. Een vraag die ik bijna geen enkele dienstverlener ooit hoor stellen.

“Wil je meteen de volgende afspraak inplannen?”

Omdat we met zijn allen maanden met floshaar hadden rondgelopen door de Grote Kappersluiting, had ik die afspraak 6 weken geleden meteen ingekopt.

Heel veel dienstverleners die terugkerende diensten verkopen, zouden dit kunnen doen. Maar bijna niemand doet het.

Ik heb nu een masseur die elke keer met vette handen zijn computermuis grijpt, zijn agenda openklikt en meteen de volgende afspraak met me inplant als hij klaar is, maar dat is alleen maar omdat ik hem gevraagd heb om dat te doen.

De meeste masseurs, kappers, nagelsalons, coaches, hondentrimmers, autopoetsers, restauranthouders en trainers laten hun klanten de deur uitlopen zonder een vervolgafspraak met ze te hebben gemaakt.

Terwijl veel klanten daar super door geholpen zouden zijn, en het als een slimme service ervaren.

Ik pas dit principe nu ook toe bij sommige vrienden die ik nog maar weinig zag. Iedere keer als we bij elkaar zijn, maak ik voor het afscheid nemen alvast een nieuwe afspraak met ze. Waardoor ik ze nu veel vaker spreek.

Het maken van vervolgafspraken met je klanten is een voorbeeld van gratis geld dat in je business verborgen kan zitten, en waarvoor je alleen maar even hoeft te bukken om het op te rapen.

Je hoeft er maar één simpele vraag voor te stellen, vlak voordat een klant bij jou de deur uitloopt.

Daarom heb ik daar een speciale masterclass over gemaakt voor de Members van Het Lab.

In de masterclass laat ik je een groot aantal plekken zien waar het gratis geld is op te halen. In je klantenservice, in je sales, in je diensten, in je trainingen, in je coaching, in je billing en in je after sales.

Verwacht geen duivels gecompliceerde sales funnels met 6 afslagen waar je tientallen mails voor moet schrijven en die dagen kosten om op te zetten. Want het enige dat ik je in de masterclass geef zijn supersimpele tips van dingen die je per direct kunt doen waardoor je centen binnenharkt die je nu glad over het hoofd ziet.

Aanstaande maandag om 17 uur sturen we hem naar de drukker. Als je op tijd je membership start, ploft hij daarna ook bij jou op de mat. Dit is de link: http://www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: