Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Heb je hier al aan gedacht, Einstein?

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Volgens Albert Einstein is de definitie van waanzin om steeds hetzelfde te blijven doen, en andere resultaten te verwachten.

Dat moet de Spaanse startup Vortex Bladeless ook gedacht hebben toen ze met het herontwerp bezig waren van een ding waar een enorme vraag naar is in 2021, maar dat ook gruwelijk veel weerstand oproept.

Ze realiseerden zich dat het ding een compleet ander uiterlijk moest krijgen om geaccepteerd te worden.

Vortex Bladeless was niet bezig met het tekenen van een nieuw kapsel voor Wopke Hoekstra. Nee: wat ze wilden dat was windenergie opwekken, maar dan zonder windmolens.

Ze vonden toen een windturbine uit die geen irritatie meer opwekt van wijkbewoners, boeren en natuurliefhebbers. Eerder een verbijsterde blik en wat gegrinnik.

Hij ziet eruit als een witte mast die heen en weer zwaait.

Hij maakt geen geluid, is compact, verhakselt geen vogels en verpest wat minder je uitzicht.

Beelddenkers zien er een grote wiebelende wiemel in, waarna de Vortex op tinternet werd omgedoopt tot Skybrator.

Het staatsenergiebedrijf van Noorwegen kijkt er serieus naar, en een lokale Nederlandse fractievoorzitter ziet mogelijkheden om van de sympathieke windturbines een kunstproject te maken.

Het concept van de windmolen is door Vortex Bladeless compleet anders aangevlogen, en dat lijkt dus een heel interessant resultaat te hebben opgeleverd.

In je business kun je ook de dingen op precies dezelfde manier blijven doen. Maar wat als je er eens op een compleet andere manier naar keek?

Dan kun jij opeens ook hele andere resultaten krijgen.

In een speciale masterclass geef ik jou de formule om op een totaal andere manier naar je business kijken. Zodat je mogelijkheden ziet die je hiervoor totaal over het hoofd zag.

We lichten je klantenservice, je sales, je diensten, je trainingen, je coaching, je billing en je after sales door en je ontdekt verborgen mogelijkheden om geld te verdienen. Met precies hetzelfde bedrijf als je nu hebt, alleen iets slimmer aangevlogen.

Wat we gaan doen is dit:

1 – Ik stuur je een masterclass waardoor je ontdekt waar het ‘gratis geld’ zit.

2 – Nadat je die hebt gelezen, lichten we in 1 middag samen je business door, en je past on the fly meteen de formule toe om meer geld uit je business te halen. Die hele middag ben ik je aan het helpen en feedback aan het geven.

3 – Klaar. Vanaf nu haal je het verborgen gratis geld wel op, en je vraagt je af waarom je dat in godshemelsnaam niet veel eerder hebt gedaan.

De masterclass en de doe-middag met een select groepje ondernemers zijn de dingen die je krijgt als je Member bent van Het Lab Fast Lane.

Elke maand pakken we in Fast Lane in 1 middag samen jouw business aan, volgens een formule die ik je van tevoren opstuur.

Stap voor stap maken we van jou de bekendste naam in je markt, met klanten voor het leven die de hoofdprijs betalen.

Er komt een deadline om nog mee te kunnen doen met de eerstvolgende Fast Lane-sessie. Die deadline om Member te worden is aanstaande maandag om 17.00 uur.

Als je voor die tijd je Fast Lane-membership start dan stuur ik je de masterclass met de formule, plus een uitnodiging voor de online doe-sessie.

Geen tijd om 4 uur per maand in het transformeren van je business te stoppen? Ik kan niet in je agenda kijken. Enniewees, je kunt er ook voor kiezen om alleen de masterclass te ontvangen.

Hoe de wind ook waait, dit is de link om je membership voor maandag 17.00 uur te starten: http://www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten