Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Kijkje in de keuken

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

 

Als je mijn dagelijkse mail al wat langer leest, zal je zijn opgevallen dat er een vast ritme in zit.

Niet alleen verstuur ik hem elke dag op hetzelfde tijdstip.

Maar er zit ook een ijzeren ritme in de onderwerpen.Want elke maand bied ik het membership aan van Het Lab. Maar: dat doe ik maar één week in de maand.

En dat is altijd in dezelfde week. Like clockwork. Namelijk: de allerlaatste week van de maand.

Elke maand heeft datzelfde ritme. Laatste week van de maand: promo van Het Lab.

Waarom is dat? Omdat de deadline van Het Lab altijd op de eerste maandag van de maand is. Die dag is ook de deadline voor de vormgever, omdat mijn team dan de bestanden naar de drukker in Oirschot stuurt. Die drukt, adresseert en verstuurt dan de ruim 200 masterclasses.

Maar, en ik ga je nu een kijkje in de keuken geven: er is nog een andere reden dat ik maar één week mail over Het Lab. En dat is dat de meeste aanmeldingen voor Het Lab iedere maand op hetzelfde moment komen:

Vlak voor de deadline.

Al mail ik er de hele maand over, dan nog komen de aanmeldingen allemaal in de laatste paar dagen binnen. We hebben dat uitgeprobeerd.

Ik zou dus niet méér nieuwe Members binnenhalen als ik de eerste 3 weken van de maand óók over Het Lab zou mailen.

Volgens het principe van unused capacity van Dan Kennedy heeft het daarom voor mij geen enkele zin om de hele maand over mijn membership te mailen. En dat is de reden dat ik nu alleen nog maar de allerlaatste week van de maand gebruik.

Wat in mijn marketingplanning dus ruimte heeft vrijgemaakt om 3 weken in de maand andere dingen te promoten.

Als je het principe van unused capacity op jouw marketing toepast, ontdek je waarschijnlijk ook dat je omzet laat liggen. Je ontdekt manieren om te verkopen waar je nooit eerder aan hebt gedacht.

Maar niet alleen in je marketing zitten gaten die je kunt opvullen. Je vindt die gaten ook in je je klantenservice, in je sales, in je diensten, in je trainingen, in je coaching, in je billing en in je after sales.

Je business is een geitenkaas, als je goed kijkt. Daarom gaan we dat komende maand doen in Het Lab: goed kijken. Om de gaten te spotten. Controleren waar de unused capacity in jouw bedrijf zit, waardoor je geld kunt oprapen dat je misschien al jaren ongemerkt op de grond laat liggen.

De masterclass waarin je het gratis geld in je business gaat opmerken, is bijna klaar. Want maandag is de eerste maandag van mei en dan sturen we hem dus naar de drukker.

Het is deze keer een masterclass voor luie ondernemers. Want het enige wat we doen is kijken naar wat je nu al hebt, en daar nog wat extra liters sap uit persen. Je hebt dus alles al wat je nodig hebt om dit te kunnen doen. Investeringen zijn niet nodig, veel werk is niet nodig.

Het enige wat je nodig hebt, is een membership van Het Lab. You know what to do: http://www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen