Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Luister! Hoor je die roestige fietspomp?

Aartjan van Erkel

in Verkoopgesprekken

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Als je goed luistert, hoor je nu buiten het geluid van een roestige fietspomp.

Een heel klein fietspompje. Mini. Piepend van de roest.

Iemand is dat fietspompje heel snel op en neer aan het pompen. Luister maar even.

Als je buiten dat geluid hoort vandaag, dan heb je een wild dier gehoord.

Het is namelijk een koolmees, in een boom ergens bij jou in de buurt.

Mannetjes koolmees maken dat geluid omdat ze op zoek zijn naar een vrouwtje dat eitjes met ze wil leggen.

Ze zijn nu nog alleen, en zitten de hele dag marketing voor zichzelf te doen in die boom.

In de hoop dat het mooiste koolmeisje uit de buurt samen met hem in die nestkast duikt.

Jij vraagt je misschien ook weleens af: wat moet ik zingen in mijn marketing om de beste klanten te trekken?

Hoe krijg je klanten op je af die serieus zijn, en die flink willen investeren?

En wat moet je precies zeggen in een gesprek, om ze over de streep te trekken?

Want zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt, lopen verkoopgesprekken niet altijd goed af.

Sterker nog: gesprekken met grote klanten kunnen op maar liefst 8 manieren misgaan. Je kunt dus 8 fouten maken in het gesprek waardoor een serieuze, investerende klant die een koopsignaal heeft afgegeven, alsnog afhaakt.

Ik voer al 10 jaar gesprekken met mijn allerbeste leads om ze te converteren in mijn allergrootste klanten.

In mijn bedrijf noemen we die klanten de ‘walvissen’.

Walvissen vangen is niet moeilijker dan kleine visjes vangen. Het kost wel iets meer tijd, want je moet een persoonlijk gesprek met zo’n klant voeren.

Wat e-mails sturen en een offerte is niet genoeg om een grote investering binnen te halen.

Hoe je die gesprekken met walvissen doet, vertel ik in een nieuw online seminar dat ik volgende week voor de allereerste keer geef.

De titel is ‘Deals closen met verkoopgesprekken’ en ik geef dit seminar speciaal voor nerds en natural born listeners.

Als 100% van jouw verkoopgesprekken succesvol zijn, dan hoef je niet te kijken.

Als je ik bakken met leads binnenhaalt voor die gesprekken, dan hoef je niet te kijken.

Dan heb je de code gekraakt van je verkoopgesprekken. Je hoeft dan dus niet te kijken.

Maar als de aanpak van je gesprekken nog wel wat beter kan, en je bent een dienstverlener, trainer, coach of ander soort expert met veel ervaring, dan is dit de link om je gratis aan te melden voor dit nieuwe seminar: http://www.seminars.gratis. Het is op donderdag 15 april van 10 tot 12 uur.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten