Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Zo ving ik mijn grootste vis ooit

Aartjan van Erkel

in Verkoopgesprekken

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Als kleine jongen ging ik samen met een vriendje vissen in de rivier de Mark in Breda.

We gingen dan van tevoren naar de bakker en kochten een zacht puntje. Dat had vanbinnen lekker kleverig broodkruim dat zich perfect om een haakje liet kneden.

We stelden onze dobbers zo in dat het haakje halverwege het wateroppervlak en de bodem uitkwam.

We vingen voorntjes, mooie kleine visjes met rode vinnen.

Op een dag probeerden we een keer wat anders. We lieten nu ons haakje rusten op de bodem, om te kijken wat er dan gebeurde.

Toen een van ons beet had en aansloeg, kromde de punt van de hengel zo veel harder naar beneden dan hij ooit bij een voorntje had gedaan dat we wisten dat er die dag iets heel anders in ons aas had gehapt.

We dachten eerst nog dat we een fietswrak hadden gevangen.

Maar een fietswrak zwemt niet heen en weer. We haalden de vis voorzichtig op, en met grote ogen zagen we een gigantische vis verschijnen aan het wateroppervlak.

De voorntjes die we normaal vingen waren niet veel groter dan sardines. Maar die dag vingen we een jetsekletser van meer dan 30 centimeter lang.

We kwamen achter de naam van onze grootste vangst ooit: een brasem. Het bleek dat er vissen rondzwommen onder onze neus die bijna een meter lang kunnen worden.

De reden dat we opeens een hele grote vis hadden gevangen, was dat we ons aas op de bodem hadden gelegd.

Alleen daar kwam die brasem het tegen, want daar graaft hij in de modder op zoek naar eetbare bodemdiertjes.

In je business moet je ook iets anders doen als je alleen de hele grote vissen wilt vangen.

Maar de manier waarop je de allergrootste klanten binnenhaalt werkt anders dan hoe schooljongens het doen die hengelen in een riviertje.

De grote vissen onder jouw klanten bijten namelijk niet in hetzelfde aas als de kleine vissen. Je moet ze iets compleet anders aanbieden.

Je meest vermogende klanten gaan alleen investeren als je ze iets aanbiedt met een veel hogere prijs. Een exclusief aanbod op VIP-niveau.

En het closen van die grote vissen gaat ook anders. Dat lukt alleen maar via een persoonlijk gesprek.

Denk niet dat je een dienst, training of coaching van duizenden of tienduizenden euro’s gaat verkopen met een verkooppagina en wat e-mails. De allergrootste klanten schrijf je niet naar binnen, die lul je naar binnen.

Hoe ik dat doe in mijn business ga ik je volgende week donderdag vertellen in een nieuw online seminar dat ik nu voor je aan het maken ben.

De titel is ‘Deals closen met verkoopgesprekken’ en ik leg daarin uit hoe ik mijn allergrootste klanten converteer.

Het seminar gaat over verkopen op afstand, via de telefoon of videocalls. Niet alleen vanwege covid. Maar ook omdat het niet nodig is om in de auto te stappen. Je kunt zo’n high-end dienst of training prima verkopen zonder dat je langs hoeft te gaan.

Als je weet hoe het werkt.

Het seminar is bedoeld voor ondernemers die expert zijn in hun vakgebied, zoals trainers, coaches, dienstverleners, interimmers en adviseurs.

Dit is de link om je gratis aan te melden: http://www.seminars.gratis

Want ook onder jouw neus zwemmen veel grotere vissen dan je tot nu toe ooit hebt gevangen.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: