Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hongerig en gruizig gaan ze op pad

Aartjan van Erkel

in Leadgeneratie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Afgelopen week fietste ik een paar keer bijna over een pad op het pad.

Ik heb het opgezocht: de paddentrek begint elk jaar als de gemiddelde temperatuur over een etmaal minstens 10 graden is en dat 3 dagen lang duurt.

De mannetjes liggen ergens in de blubber in winterslaap en worden wakker door die temperatuurstijging. Ze waggelen dan hongerig en gruizig terug naar hun geboortewater om zich voort te planten.

Heel voorspelbaar komt er dus elk jaar een beweging op gang in de natuur. Wat ik niet wist is dat ook kikkers ditzelfde doen. Maar daar rijd je niet zo snel overheen, want die kunnen een kolere-eind springen.

Mijn kantoorkikker zit as we speak ook begerig te kwaken in de beroosterde afvoergoot onder mijn kantoorraam, dus ik bedenk me nu dat ik vandaag maar even een loopplank voor hem in het water ga steken zodat hij eruit kan klimmen. Of zou het een zij zijn?

Enniewees, zou het niet lekker zijn als je in je business ook een voorspelbare beweging op gang brengt? Van nieuwe klanten die van heinde en verre naar je toe komen?

Met een dikke portemonnee die ze bij jou komen leegschudden?

Dat gebeurt er als je een strategie hebt voor het stimuleren van doorverwijzingen.

Als je beste klanten hun vrienden naar je doorverwijzen, heeft dat 5 voordelen voor je business.

Doorverwezen klanten:

  • Twijfelen niet aan je
  • Hebben een lagere prijsweerstand
  • Geven meer geld uit
  • Blijven langer bij je
  • En de doorverwijzende klant blijft zelf ook langer bij je

Daarom is het slim om te investeren in een strategie om meer doorverwijzingen te krijgen.

Want je beste klanten verwijzen nu vaak niemand door, terwijl je er misschien van uitgaat dat ze dat wel doen. Spontaan, omdat je zo’n goede band met ze hebt.

Neen.

Zelfs je allerbeste klanten verwijzen nu hun vrienden vaak niét naar je door.

Ze hebben daar 3 redenen voor, die ik uitleg in een nieuwe masterclass die ik heb gemaakt voor de Members van Het Lab.

Daarin vertel ik ook wat de 4 manieren zijn waarop ik in mijn eigen business doorverwijzingen stimuleer, door dingen te doen die helemaal niks te maken hebben met bedelen of klanten omkopen, en die je klanten superleuk vinden. Je hoeft zelfs niks te vragen aan je klanten.

Je moet wel bereid zijn om wat geld te investeren in het binnenhalen van doorverwijzingen. Wat heel normaal is als je er logisch over nadenkt, want dat zijn dus de allerhoogste kwaliteit leads die je kunt krijgen.

De eerste investering zou je vandaag kunnen doen in het membership van Het Lab.

Want mijn team stuurt de nieuwe masterclass vandaag om 17 uur naar de drukker.

Wil je hem in handen krijgen, meld je dan vóór 17 uur aan als nieuwe member op http://www.HetLab.online

Een mooie tweede Paasdag gewenst,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten