Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Lees de gedachten van je klanten

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Stand up comedian Jim Gaffigan leest de gedachten van zijn publiek.

Als hij het podium opkomt, zet hij een hoog stemmetje op en spreekt de gedachten uit die mensen op dat moment over hem hebben.

“I thought he’d be paler”

“How large is his head? Is he hiding another head inside of there?”

“I’m already sick of this voice!”

Aan de gierende reactie van de zaal kun je zien dat zijn observaties spot on zijn.

Ondernemers zijn vaak wat minder goed in het lezen van gedachten. Wat hun klanten denken is een groot mysterie.

Ze kunnen daar alleen maar aannames over doen. Wat ondernemers vaak aannemen is bijvoorbeeld: Tevreden klanten verwijzen mensen uit hun netwerk naar me door. Dat doen tevreden klanten gewoon spontaan. En dat heb ik ook verdiend.

Wat ze niet weten is dat klanten 3 redenen hebben om geen nieuwe klanten naar je door te verwijzen. Zelfs niet als ze superblij met je zijn.

Je hebt dus geen enkele garantie dat zelfs je allerbeste klanten ooit iemand naar je zullen doorsturen. Sommigen doen dat wel, veel anderen doen dat niet.

Hoe dat zit, leg ik uit in een nieuwe masterclass die maandag naar de drukker en dan naar de Members van Het Lab gaat.

Ik vertel je waarom je klanten nu vaak niet doorverwijzen, en wat 4 dingen zijn die je daaraan kunt doen om te stimuleren dat het voortaan wel gebeurt.

Zonder dat je hoeft te bedelen of te pushen. Je hoeft zelfs helemaal niks aan je klanten te vragen. Zelfs het woord doorverwijzen hoef je dus niet te gebruiken.

De magie zit in de psychologie. De link om een gedachtenlezer te worden is https://www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

« Vorige:

Volgende: »

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten