Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Bouw je een muur of val je aan?

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

De filosoof Hendrik Johannes Cruijff sprak in de vorige eeuw:

“Als wij de bal hebben, kunnen zij niet scoren”.

Die uitspraak is voor je business net zo waar als op een trapveldje in Betondorp.

Je scoort makkelijker als je aan de bal blijft in je marketing.

Je hebt ploegen die inzakken, een muur bouwen, kijken wat de tegenstander bedenkt en daar dan op reageren.

Je hebt er ook die liever zelf aan de bal blijven en proberen te scoren. Die maken meer doelpunten en hebben enthousiastere fans.

Als jij meer van het initiatief bent, pas dat dan ook toe in je marketing.

Een vorm van marketing die leads oplevert waarvan de kans groter is dat ze klant worden en die bereid zijn om hogere prijzen te betalen, is doorverwijzigingen-marketing.

Dus het stimuleren van je bestaande klanten om anderen spontaan naar jou door te verwijzen.

Daarom heb ik daar een nieuwe masterclass over gemaakt, voor de Members van Het Lab. Je ziet daarin wat de 3 oorzaken zijn als je klanten nu zelden doorverwijzen.

En 4 slimme formules om ze te motiveren om dat vaker te gaan doen, zonder dat je het aan ze vraagt.

Jij bent aan de bal, kies zelf maar of je hem aan de tegenstander geeft of hem erin schiet. Dat laatste kan op deze pagina: https://www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: