Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Big spenders die makkelijk te spotten zijn

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Verkopers van high-end auto’s gaan niet harder lopen als er een klant in de showroom drentelt met een hard pak en een Rolex, of een schoudertas van Louis Vuitton.

Ze gaan pas hard lopen als er een klant binnenkomt in een t-shirt en op slippers.

Want ze weten dat vermogende klanten er vaak shabby uitzien. Dat zijn de klanten die een klein rondje lopen tussen de nieuwste modellen en dan de portemonnee trekken om achteloos een ton af te tikken.

Zou het niet lekker zijn als in jouw business ook klanten binnenlopen die veel makkelijker een hoop geld uitgeven dan andere klanten? En dat je die heel makkelijk kunt spotten?

Dat kan, als je een vorm van marketing doet die veel ondernemers compleet over het hoofd zien. Terwijl die vorm van marketing klanten oplevert die minder prijsweerstand hebben en dus meer geld uitgeven, maar ook nog eens langer klant bij je blijven.

Zou het niet lekker zijn als er veel meer van zulke big spenders jouw business kwamen binnenlopen?

Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is het soort marketing dat de meeste ondernemers vertikken om te doen, en dat is: het stimuleren van doorverwijzingen.

De reden dat ondernemers daar niks aan doen is dat ze onbewust denken dat het vanzelf gaat – of nog erger: dat ze daar ook recht op hebben. Dat ze het verdiend hebben dat hun klanten spontaan andere mensen naar ze doorverwijzen.

Dat zijn illusies, en als je daarin gelooft laat je net als de meeste ondernemers een hoop omzet liggen.

De reden dat je klanten niet zomaar doorverwijzen, leg ik uit in een nieuwe masterclass in Het Lab.

Daarin ik geef ik je ook 4 formules om je klanten te nudgen zodat ze dat wel spontaan gaan doen, zonder dat je het aan ze hoeft te vragen.

Het zijn 4 manieren om niet alleen meer doorverwezen klanten te krijgen, maar ook om de relatie met je allerbeste klanten inniger te maken.

De link om je aan te melden als Member en de nieuwe masterclass in bezit te krijgen is https://www.HetLab.online

Goed weekend,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten