Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Trek je per ongeluk de verkeerde klanten aan?

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Kyle is een Engelse vastgoed-expert en Youtuber, en een paar maanden geleden maakte hij een video die de krant heeft gehaald.

In zijn video waarschuwt hij mensen die net een huis hebben gekocht tegen een risicovolle social media-fout.

Want wat doen sommige mensen als ze de deur uitlopen bij de notaris die zojuist de koopakte heeft gepasseerd?

Ze voelen de onbedwingbare neiging om het waardevolste stukje metaal dat ze bezitten in de lucht te houden en een grijzende selfie te maken: de sleutel van hun nieuwe huis.

Kyle waarschuwt: als de kartels van je sleutel duidelijk zichtbaar zijn, kunnen inbrekers op basis van jouw foto een kopie van je huissleutel maken.

Niet handig om per ongeluk iet te doen waardoor je de verkeerde mensen aantrekt.

En het is sowieso handig om er eens over na te denken wie je eigenlijk aantrekt.

Want we doen als ondernemers allemaal dingen waardoor we de aandacht op ons vestigen. Soms levert dat de goede klanten op, en soms de verkeerde.

Een van de dingen die ik bijna nooit een ondernemer goed zie doen om klanten te trekken, is doorverwijzingen stimuleren.

Doorverwezen klanten die door een aanbeveling van iemand uit hun netwerk bij jou zijn terechtgekomen, zijn betere klanten dan koude nieuwe klanten die nog helemaal niks over jou weten behalve wat jij ze zelf hebt verteld.

Ze hebben minder prijsweerstand, geven meer geld uit en blijven langer klant bij je.

Omdat voorverwijzingen zo waardevol zijn in je business, heb ik daar een hele masterclass over opgenomen.

Daarin geef ik je een aantal manieren om doorverwijzingen door je bestaande klanten te stimuleren.

Ik leg ook uit wat er aan de hand is als je klanten nu bijna nooit doorverwijzen, zelfs niet als ze superblij met je zijn.

Deze nieuwe masterclass sturen we binnenkort naar de Members van Het Lab.

Via deze link kun jij ook een witjas worden en toetreden tot dit exclusieve genootschap: www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten