Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Lekkende tube

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Als er twee pennen op je bureau liggen, een Bic-pen van 50 cent en een Montblanc-vulpen van 500 euro, met welke ga je dan eerder een liefdesbrief schrijven?

Als je twee mayo’s in je koelkast hebt, een lekkende tube Zaanse mayo van 99 cent of een pot Zeeuwse truffelmayonaise van 5,99 euro, welke pak je dan eerder als er zojuist een familiezak handgesneden Vlaamse patatten is thuisbezorgd?

En als je twee online trainingen hebt gekocht, een van 190 euro en een andere van 1.990 euro, welke ga je dan eerder volgen en welke trainer neem je serieuzer als expert?

Persies, grote smurf.

Hoe goedkoper je product, hoe minder snel klanten er iets mee doen.

Maar er is ook nog iets anders aan de hand met goedkope trainingen.

Hoe voelt het eigenlijk voor jou als expert met decennia aan ervaring om kennis uit jouw gouden kop te verkopen voor een bedrag dat bijna iedereen zich kan permitteren?

Hoe voelt het eigenlijk om met klanten te werken die niet bereid zijn geweest om de hoofdprijs te betalen voor je training?

Hoe voelt het om maar 2 ton omzet gemaakt te hebben nadat je maarliefst 1.000 keer je training hebt verkocht?

Je voelt je dan misschien wel een beetje goedkoop.

En je klanten vinden jou ook een beetje goedkoop.

Je bent het equivalent van een goedkoop pennetje. Van een lekkende tube mayo.

Doe wat je wilt. Maar als je meer waard bent, vraag dan gewoon eens fatsoenlijke prijzen.

En ga daardoor automatisch ook werken met een compleet andere doelgroep, die bereid is om in jou te investeren.

Dat zijn ook de klanten die de beste resultaten halen door je training, doordat ze er echt iets mee gaan dóen.

In een gratis online seminar leg ik volgende week uit hoe je hooggeprijsde online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen.

Deze sessie is exclusief voor echte experts die serieuze prijzen willen vragen voor hun online product.

Alleen in dat geval nodig ik je uit om te klikken op deze link en je gratis aan te melden: http://www.seminars.gratis

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten