Selecteer een pagina

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Random strangers

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Auteur Fran Lebowitz brengt het grootste deel van haar tijd door op de bank in haar New Yorkse appartement, boeken lezend.

Papieren boeken. Geen e-reader. Ze heeft trouwens ook geen smartphone, en geen computer. Lekker rustag.

Gelukkig is ze geen fundamentalist. Ze dringt ook niemand haar lifestyle op.

Dit zegt ze over lezen in een documentair van Martin Scorsese:

“Reading is like a taste. Some people take to it, and others don’t. It’s as simple as that. As soon as I started reading my world became a billion times bigger.

That used to be the point of reading. Now it’s not. Now people are always saying: There’s no books about people like me. I don’t see myself in the book.

I always think: Did I see myself in the book? And I always think: No. A book isn’t supposed to be a mirror, it’s supposed to be a door!”

Een boek is geen plek waar je anderen ziet die op je lijken, of waar je op zou willen lijken.

Een boek is geen alternatief voor social media. Het opent de deur naar een compleet andere wereld. Niet te vergelijken.

Wat ook bijna niet te vergelijken is, zijn live trainingen en online trainingen.

Het zijn compleet andere werelden.

In een eenmalige live training heb je maar één keer contact met de trainer, krijg je in één keer alle content over je heen, kun je maar één keer vragen stellen en zit je in een ongeventileerd zaaltje langs de A2 met random strangers die tijdens de training zitten te appen op hun vettige telefoon.

Na een live training gaan de cursisten de volgende dag meestal weer over op de waan van de dag. Ze deden een plas en alles bleef zoals het was.

In een online training heb je langere tijd contact met de trainer, doseer je zelf de hoeveelheid content per sessie, kun je over langere tijd vragen stellen en zit je aan je eigen bureau met je eigen pantoffels aan en je eigen hond aan je voeten, of je loopt in het bos, ligt te badderen of bent aan het autorijden.

Of zoals Jet het doet, die deelnemer is aan Extreme Omzet met Online Trainingen: “ ‘s Ochtends ga ik een uur lopen, met oortjes op, om de vragen te horen die andere deelnemers aan Aartjan hebben gesteld. Daar leer ik zo gigantisch veel van. Het commerciële denken.”

Bij een online training hebben je deelnemers een leereffect dat maandenlang duurt en is de kans dat ze het geleerde gaan toepassen veel groter.

Of zoals Ester het uitdrukte die deelnam aan mijn online training: “Best investment everrrr”

De waarde voor je klanten van een online training is veel hoger dan bij een eenmalige live training, als je online training goed in elkaar zit.

Wil je ook online gaan maar dan wel in één keer goed, kijk dan woensdag naar een online seminar dat ik hierover geef.

Ik doe dat om mijn klanten die ooit een online training willen maken, te behoeden voor een enorm verlies aan omzet.

Het kost je tienduizenden euro’s en potentieel tonnen als je ijzerenheinig zelf gaat improviseren bij het maken van je online training, zonder even naar mijn adviezen te luisteren.

Of zoals deelnemer Jet het zei: “Zonder jou waren we véél te laag gaan zitten met onze prijzen, ik denk op de helft van wat we nu vragen”.

Door één gratis sessie te bekijken kun je dus je omzet met online trainingen verdubbelen. Thank me later. Dit is de link: http://www.seminars.gratis

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: