Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Waarom wetenschappers niet snappen hoe een fiets werkt (true story)

Aartjan van Erkel

in Verkoopgesprekken

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Van sommige wetenschappelijke ontdekkingen weten we alleen maar DAT ze werken, niet HOE ze werken.

Bijvoorbeeld de fiets.

Pakweg 17 miljoen Nederlanders weten dat je daarop naar de appie kunt rijden. Maar natuurkundigen snappen niet precies hoe dat mogelijk is. True story.

Het mysterie van de fiets is zijn stabiliteit. Als je een fiets van het slot haalt, de standaard inklapt en hem een duw geeft, dan weet je wat er gebeurt. Omdat je het weleens hebt gezien.

De fiets rijdt dan een paar meter keurig rechtdoor zonder berijder, totdat hij te weinig snelheid meer heeft en omvalt.

Natuurkunde-nerds kunnen nog steeds niet verklaren niet hoe dat kan. Waarom gaat de fiets niet waggelen, waarom stort hij niet meteen neer?

In 2021 is er nog steeds niemand die het zelfstabiliserende vermogen van het eenvoudige rijwiel kan verklaren.

Ook bij verkoopgesprekken hoef je niet te weten waarom je zo goed verkoopt, áls je maar goed verkoopt.

Alleen is de wetenschap daarover al wat verder, en weten we eigenlijk heel goed wat werkt en waarom.

Daarom ben ik jaren geleden begonnen met het voeren van verkoopgesprekken volgens een format dat gewoon werkt.

En het werkt omdat je van tevoren precies weet waarom je klanten dat gesprek met jou wilden.

Ze hebben namelijk behoefte aan een goed gesprek met een expert. Die ze geruststelt en helpt om te beslissen over hun volgende stap.

Ze hebben geen behoefte aan een verkoopsituatie. Ze hebben alleen maar behoefte aan een beslissing. Een beslissing die natuurlijk voelt en die ze zelf hebben genomen.

In de training die ik morgen begin op te nemen over het voeren van verkoopgesprekken, leer ik je om zo’n verkoper te worden.

Door je een psychologisch onderbouwd format voor je gesprekken te geven, waardoor klanten eindelijk die beslissing kunnen nemen.

Je improviseert dus niet meer in je gesprekken, maar je weet precies wat je doet.

Voor je klant voelt dit als een volkomen natuurlijk gesprek. Zij weten niet waarom het zo goed was om met jou te praten.

Een klant zei een keer tegen me na zo’n gesprek waarin ik een hooggeprijsde tweedaagse workshop in Rome aan haar had verkocht: “Ik weet niet hoe je het gedaan hebt, maar ik was eigenlijk niet van plan om meteen de beslissing te nemen.”

Toch betaalde ze direct de hele factuur, wachtte een paar maanden zonder morren tot de datum van de workshop en had daarna een superervaring in Rome.

Jij hoeft als verkoper niet precies te weten hoe het format werkt. Je hoeft het alleen maar toe te passen. En dan werkt het.

Door deze nieuwe online training word jij een ‘Closer’.

Iemand die de deal sluit. In één gesprek. Gewoon doordat je doet waarvan je weet dat het werkt.

Want ik leer je een ethische manier van closen, die relaxt aanvoelt. Zelfs als je introvert bent of een bloedhekel hebt aan verkopen.

Morgen start ik met de opnames van deze nieuwe online training, met de titel Vet Veel Verdienen via Verkoopgesprekken.

En ik laat op dit moment een klein groepje ongeduldige ondernemers alvast toe tot de training.

Ondernemers die niet kunnen wachten totdat de hele training af is.

Als je voor morgen 17.00 uur de training koopt, dan krijg je namelijk de 5 trainingsvideo’s direct nadat ik ze heb opgenomen.

Je hoeft dus niet te wachten totdat hij helemaal klaar is.

Maar hij is dus ook pas in april helemaal compleet. In ruil daarvoor krijg je als snelle beslisser nu een whopper van een korting van 60%.

Na morgen 17.00 uur ga ik deze nieuwe training nooit meer voor zo’n laag bedrag aanbieden.

De tijdelijke pagina om toe te slaan is https://www.schrijvenvoorinternet.nl/vet-veel-verdienen-via-verkoopgesprekken-early-bird/

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten