Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Zo word je een ethische ‘Closer’

Aartjan van Erkel

in Verkoopgesprekken

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Verkoop jij weleens op afstand?

Zo ja, stel je dan eens voor dat je elke maand 1 dag in je agenda blokt.

Op die dag doe je achtermekaar al je verkoopgesprekken voor de hele maand in één keer.

En na iedere call stuur je meteen een dikke factuur naar die klant.

Waarna je de rest van de maand over hebt voor je marketing, voor jezelf en voor je gezin.

Hoeveel tijd bespaar je dan?

Hoe veel extra omzet kun je maken als er meer verkoopgesprekken in een dag passen?

Dit lijkt misschien een overpromise. Maar in mijn business doe ik het al jarenlang zo.

In 12 jaar ben ik nog nooit naar een klant toe gegaan voor een verkoopgesprek.

Mijn gesprekken deed ik eerst altijd per telefoon, en nu vaak via Zoom.

In de calls verkoop ik VIP copywritingdagen van 8.000 euro en high-end trainingen van 5.000 tot 10.000 euro.

Meer dan 90% van de klanten in mijn calls zegt JA en betaalt dan binnen 1 week de factuur.

We zitten nog steeds middenin de corona-pandemie.

En ik realiseerde me opeens: ik heb nog nooit een volledige training gegeven over mijn methode van verkopen op afstand.

Terwijl het een van hoogst renderende sales-technieken is voor het komende decennium.

Daarvan heb ik de code al jaren geleden gekraakt.

We hebben uitgerekend wat die calls tot nu toe hebben opgeleverd: met verkoopgesprekken heb ik de afgelopen jaren meer dan 490.000 euro omzet binnengehaald.

Daarom start ik vandaag met de opnames van een NIEUWE online training: Vet Veel Verdienen via Verkoopgesprekken.

Daarin geef ik je mijn complete aanpak voor succesvolle verkoopgesprekken op afstand.

Je wordt in deze training een ‘Closer’. Met extreme, Wolf of Wall Street-achtige succespercentages, maar dan ethisch.

Je gesprekken voelen relaxt aan, zelfs als je introvert bent of een bloedhekel hebt aan verkoopgesprekken.

Dat komt doordat je het idee van verkopen helemaal kunt loslaten.

Het enige wat je doet is je klanten geven wat ze nodig hebben om een beslising te kunnen nemen. Na het gesprek voelt de beslissing volkomen logisch voor je klanten en ze hebben die helemaal zelf genomen.

Je klanten weten van tevoren dat het een verkoopgesprek is, maar door mijn aanpak roept dat geen enkele weerstand op. Je klanten kijken er zelfs naar uit om je te spreken.

Je zet geen enkele druk op je klanten. Precies het omgekeerde, want je gebruikt in mijn aanpak het tegenovergestelde van druk. Daardoor is er ontspanning aan beide kanten van de lijn, terwijl het om veel geld gaat.

Als ethische ‘Closer’ ben je in staat om:

  • Prijsweerstand te elimineren bij klanten. Met deze methode komt er een einde aan het onderhandelen: zelfs de grootste bedrijven accepteren jouw take it or leave it-tarieven.
  • Nooit meer last te hebben van tire kickers in je gesprekken: je weet wel, van die kijken-kijken-niet-kopen-klanten.
  • Nooit meer te hoeven praten als Brugman, om daarna van je klanten te horen te krijgen dat ze “er nog even over moeten nadenken”.
  • Klanten in je call te krijgen die tijd hebben ingepland voor het gesprek, bereid zijn om jouw hoge prijs te betalen en tijdens de call definitief JA zeggen.
  • Commitment te krijgen van je klanten, zodat ze binnen 1 week betalen – zelfs als je de dienst of de training pas over een paar maanden levert.
  • Klanten tijdens een gesprek in contact te laten komen met hun emoties – want die moeten ze eerst voelen om te snappen waarom ze ja gaan zeggen. Je gesprekken verzanden nooit meer in een droge Q&A over facts and figures.
  • De allerduurste diensten, trainingen en coachingstrajecten te verkopen zonder korting te geven.

Omdat ik vandaag begin met de opnames, loopt vanmiddag om 17.00 uur de Early Bird aanbieding af. Als Early Bird krijg je als eerste toegang tot de 5 trainingsvideo’s zodra ik ze heb opgenomen.

Na vandaag vervalt de extreme korting van 60% op je investering die nu nog geldig is, en die komt nooit meer terug.

Dit is de tijdelijke aanmeldpagina die eind van de middag offline gaat: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/vet-veel-verdienen-via-verkoopgesprekken-early-bird/

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: