Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

3 technieken om een onvergetelijke leermeester te worden

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

De Italiaanse senator Alfonso Ciampolillo tekende van de week een rechthoek in de lucht.

Het VAR-gebaar dat scheidsrechters maken in het betaalde voetbal.

De Video Assisted Referee is dan aan het kijken of een buitenspel-goal toch had moeten tellen.

Alleen: deze politicus maakte het gebaar niet op het voetbalveld, maar in de Senaat.

Dat kwam zo.

Bij een hoofdelijke stemming was zijn elektronische stem pas na de deadline binnengekomen. Maar Ciampolillo protesteerde hevig en beweerde dat hij wel degelijk aanwezig was geweest in de zaal. Druk gebarend vroeg hij om de VAR.

Mevrouw de voorzitter besloot om de camerabeelden terug te kijken en verdammt, toen werd zijn stem toch meegeteld.

Smart move. Hij had door: als ik iets opmerkelijks doe, dan krijg ik de aandacht.

Deze senator haalde daarmee de wereldpers. Of nou ja, in ieder geval de Voetbal International die ik las, je weet toch.

En: hij kreeg zijn zin. Er werd naar hem geluisterd.

Als expert heb jij ook een hoop momenten waarop je wilt dat er naar je geluisterd wordt.

Je klanten moeten poddomme doen wat jij zegt. Anders halen ze niet de resultaten waar ze voor kwamen.

En dat vinden veel experts lastig.

Iets uitleggen op zo’n manier dat hun klanten onthouden wat ze zeggen, en er wat mee gaan doen.

Er is een manier om dat te doen waardoor je bij klanten fascinatie oproept.

En fascinatie is de heilige graal als je een expert bent en je wilt klanten aan je binden.

Want zo lang de betovering aanhoudt, blijven klanten je trouw.

Fascinatie is jouw golden ticket om klanten voor het leven te krijgen. Als je tenminste weet hoe dat werkt.

Daarom heb ik daar een speciale Masterclass over gemaakt.

Ik laat je daarin 3 technieken zien om iets te vertellen op zo’n manier dat het onvergetelijk is.

Die 3 technieken kun je iedere keer gebruiken als je een presentatie geeft, een artikel schrijft, een social media post maakt, een boek schrijft of een trainingsvideo opneemt.

Ik geef je 3 manieren om een onvergetelijke leermeester te worden.

De nieuwe Masterclass sturen we op maandag 1 februari naar de Members van Het Lab.

Dus de enige manier om hem in je hebberige handen te krijgen is door op 1 februari Member te zijn.

En deze maand is er iets bijzonders aan de hand met Het Lab.

Want normaal geef ik daar nooit een korting op: het maandbedrag is altijd hetzelfde. Take it or leave it.

Maar ik introduceer deze maand een jaar-membership.

Dat betekent dat je ervoor kunt kiezen om ineens voor een heel jaar te betalen.

En bij dat jaar-membership krijg je wél een korting. Want: je betaalt maar 10 Masterclasses, en je krijgt er maar liefst 12.

Je krijgt dus 2 Masterclasses cadeau bij een jaarabonnement.

En als je vóór 1 februari jaarmember wordt, krijg je er ook nog een ander cadeau bij.

Een dikke bonus bij ter waarde van 249 euro:

Je krijgt namelijk een gratis Fast Lane-sessie cadeau. Waarin je samen met mij en een klein groepje Members in één middag de masterclass van deze maand toepast in je business.

Fast Lane Members betalen daarvoor 249 euro per maand, en jij krijgt één zo’n sessie gratis.

De pagina waar je Member kunt worden is www.HetLab.online.

Aartjan van Erkel

PS

Je kunt ook nog steeds gewoon het maandelijkse membership starten hoor, waarbij je een maandbedrag betaalt.

PPS

De reden dat we het jaarmembership toevoegen is de hoeveelheid adminstratieve hassle voor mijn team. Er zijn bijna 200 Members en het scheelt ons gewoon een hoop werk als je maar één keer per jaar hoeft te betalen. Voor jou scheelt het ook administratie: 12 facturen per jaar naar de boekhouder sturen vs 1 factuur per jaar 🙂

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten