Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Dit willen klanten als ze echt een probleem hebben

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Stel: je bent vanochtend wakker geworden en door één oog zie je niks meer.

Nou ja, je ziet nog wel wát, maar alleen schaduwen.

Je knippert wat, gooit er wat water tegenaan. Maar dat helpt niks.

Je oog doet het niet meer.

Wie wil je dan zo snel mogelijk spreken?

Je huisarts? Nou ja, dat is de gatekeeper. Maar waarschijnlijk wil je liever iemand anders spreken.

De oogarts.

Hoe eerder je in het ziekenhuis bij iemand in een witte jas kunt zitten die met een lampje in je rotte oog schijnt, hoe beter.

Als je echt een probleem hebt, dan wil je een specialist zien.

Zo is het ook bij jouw klanten.

Als die een echt probleem hebben, gaan ze naar een specialist.

Waarom? Omdat een specialist iets kan waar een generalist veel minder goed in is.

Een diagnose stellen.

In business heb je ook specialisten, en generalisten.

Specialisten verdienen meer en hebben een hogere status.

Dat komt doordat ze betere diagnoses kunnen stellen.

Alleen: in business krijg je niet automatisch doorverwijzingen van de generalisten en de gatekeepers.

Je zult jezelf moeten positioneren als expert. Niemand anders gaat dat voor je doen.

En als je die positie al hebt, om dan je expertstatus zo hoog mogelijk te maken.

Mijn advies aan jou is om helemaal naar de top te klimmen, want daar is het eenzaam. Daar moet je trouwens wel tegen kunnen.

Het is daar eenzaam, omdat je daar geen concurrenten hebt. Dat is lekker, en je kunt daar de hoofdprijs vragen.

Maar niet iedere ondernemer wil daar staan. Vooral de pleasers en de mensen die niet durven te kiezen vinden dat eng.

Die houden liever hun prijzen laag en hun hoofd omlaag.

Dat is veiliger. Daardoor blijven ze halverwege de rots steken in hun leven.

Tussen de mensen die kiezen voor een kabbelend leven, de would-be experts, en de pannekoeken.

Echte experts zijn niet bang om naar de top te klimmen.

Want ze weten dat ze in staat zijn om een diagnose te stellen.

Maar weet de markt dat ook?

Denken alle klanten in je markt automatisch aan jou als ze wakker worden en hun probleem pijnlijk urgent is geworden?

Er is een manier om in één sprong de ultieme expert te worden in je markt.

En dat is een boek schrijven.

Want de grootste autoriteit schrijft nou eenmaal een boek. Zo ziet jouw markt dat.

Heel af en toe geef ik daarover een gratis seminar.

Waarin ik je vertel hoe je niet zomaar een boek schrijft, maar een bestseller.

Want ook onder auteurs heb je verschillen in expertstatus.

De allerbeste experts hebben niet alleen een boek geschreven, maar een boek dat extreem goed verkoopt.

Deze week geef ik die bestseller-training 2 keer. Vandaag is de laatste keer.

De vorige keer was 3 maanden geleden en het kan best dat het weer maanden duurt voordat ik dit weer doe.

De link om bij mijn bestseller-training te zijn zometeen is www.seminars.gratis.

Wie weet zie ik je zo, ik start om 10 uur en we zijn bezig tot ongeveer 12 uur.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten