Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Pannekoek

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Cheryl is een proefkonijn.

Een wereldwijd terroristen-netwerk gebruikt haar om dodelijke chemicaliën op uit te testen.

Zonder haar in te lichten. Ze vergiftigen haar woning en daarom draagt ze in huis altijd 2 mondkapjes over elkaar.

En ze vraagt zich af hoe lang ze nog te leven heeft.

Cheryl was te gast bij Dr. Phil, de TV-psycholoog.

Bijna elke middag zendt RTL4 een aflevering van zijn show uit. Hij ontvangt de ene na de andere geckie en probeert ze dan te redden.

Dr. Phil is misschien wel de bekendste psycholoog ter wereld.

Hij is zonder twijfel de rijkste psycholoog ter wereld.

Maar is hij ook de BESTE psycholoog ter wereld?

Er zijn miljoenen zielenknijpers, en wie komt er bovendrijven? Dr. Phil. De celebrity. Amerikanen met problemen zouden het liefste door hem geholpen willen worden.

Maar wat vinden de psychologen?

Zouden die miljoenen psychologen Dr. Phil ook hun allerbeste collega vinden?

Naaaaa.

Toch is hij de Go-To Guy.

Niet omdat hij zo veel beter is.

Maar omdat hij zijn marketing beter doet dan alle anderen.

In jouw markt is er waarschijnlijk ook een Dr. Phil.

Een of andere ondernemer. Die heel bekend is. Die klanten trekt op naamsbekendheid.

Veel meer klanten dan jij.

Mensen denken blijkbaar dat hij de beste is.

Maar jij kent de verhalen van klanten die bij hem geweest zijn.

Vergeleken met jou is de Dr. Phil in jouw markt een pannekoek.

Je weet dat jij het verdient om zijn naamsbekendheid te hebben.

Want jij helpt klanten beter, en ze zijn tevredener bij jou.

Alleen: om te krijgen wat je verdient, heb je eerst een veul grotere naamsbekendheid nodig.

Geen holle naamsbekendheid door een showtje op te voeren. Zoals Dr. Phil, die knotskneitergekke complottypes in een halfuurtje wel even geneest door een beetje door te vragen en ze aan te kijken met trouwe Sint Bernhard-ogen.

Nee, naamsbekendheid door echte expertise.

De marketing die je daarvoor nodig hebt, heet Expertise Marketing. Daardoor stijgt je ster. Door Expertise Marketing kom jij bekend te staan als de echte expert in de markt.

Een van de beste manieren voor experts om Expertise Marketing te doen, is een boek schrijven.

Zoals de deelnemers aan BusinessBoek Bestseller doen.

Daarvan zijn er al 6 op nummer 1 gekomen in de Bestseller top 100 van Managementboek.

Daardoor is hun naamsbekendheid geëxplodeerd.

Alle 6 zijn het ondernemers. In compleet verschillende vakgebieden.

Een NLP-coach. Een praktisch filosoof. Een financieel expert. Een Facebook-expert. Een slaap-expert. En een concentratie-expert.

Allemaal op nummer 1 gekomen met hun boek.

De beste tips uit de training die zij gedaan hebben, geef ik komende week in een knotskneitergekke gratis bestseller-training.

Daarin vertel ik het verhaal van onze 6 helden, en laat ik zien hoe jij ook de bekendste expert in je markt wordt door een boek te schrijven.

Als je serieus van plan bent om een succesvol boek uit te brengen, dan nodig ik je uit om te kijken naar deze live online bestseller-training.

Dit is de link om je aan te melden: www.seminars.gratis

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten