Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

BETA-lancering: Vet Veel Verdienen via Verkoopgesprekken

Aartjan van Erkel

in Verkoopgesprekken

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Fun fact: het gebruik van Zoom is dit jaar met 2900% gestegen.

Superlekker dat je voor belangrijke gesprekken niet meer in de auto hoeft te stappen, toch?

Zelfs om een grote nieuwe klant binnen te halen is het niet meer altijd nodig om persoonlijk langs te gaan en beleefd te nippen aan bitterzure kantoorkoffie in een plastic bekertje.

Maar gebruik jij verkopen op afstand ook al om je omzet te vermenigvuldigen?

Want stel je eens voor dat je elke maand 1 dag in je agenda inplant.

Dat je op die dag achtermekaar al je verkoopgesprekken in één keer doet.

En dat je na iedere call meteen een factuur kan sturen van een paar duizend euro.

Waarna je de rest van de maand over hebt voor je marketing, voor jezelf en voor je gezin.

Hoeveel tijd zou je dan besparen?

Hoe veel extra omzet zou je maken als er meer verkoopgesprekken in een dag passen?

Dit lijkt misschien een overpromise. Maar in mijn business doe ik het al jaren zo.

In 12 jaar tijd ben ik nog nooit naar een klant toe gegaan voor een verkoopgesprek.

Mijn gesprekken deed ik eerst altijd per telefoon, en nu vaak via Zoom.

In mijn calls verkoop ik VIP copywriting dagen van 8.000 euro en high-end trainingen van 10.000 euro.

Meer dan 90% van de klanten in mijn calls zegt JA en betaalt dan binnen 1 week de factuur.

We zitten nu op het hoogtepunt van de corona-pandemie.

En ik realiseerde me opeens: ik heb nog nooit een volledige training gegeven over mijn methode van verkopen via gesprekken.

Terwijl het een van de meest relevante sales-technieken is voor de komende jaren.

Ik heb de code daarvan al jaren geleden gekraakt.

We hebben even uitgerekend wat die calls tot nu toe hebben opgeleverd: met mijn verkoopgesprekken heb ik de afgelopen jaren 490.000 euro omzet binnengehaald.

Daarom introduceer ik vandaag voor de allereerste keer mijn complete aanpak voor het voeren van succesvolle verkoopgesprekken op afstand.

Ik stel je voor aan mijn NIEUWE online training: Vet Veel Verdienen via Verkoopgesprekken.

Je leert in 1 korte training een evergreen ondernemersvaardigheid. Want met goede verkoopgesprekken kun je de komende jaren tonnen omzet maken

Wat je ontdekt in deze online training:

  • Hoe je de allerduurste diensten verkoopt zonder korting te geven.
  • Hoe je voorkomt dat klanten in de weerstand schieten zodra ze merken dat het een ‘commercieel’ gesprek gaat worden.
  • Hoe je dit dodelijke zinnetje nooit meer te horen krijgt aan het eind van je gesprekken: “Stuur maar een e-mail met meer informatie”.
  • Hoe je prijsweerstand elimineert bij klanten. Met deze methode komt er een einde aan het onderhandelen: zelfs grote bedrijven accepteren jouw take it or leave it
  • Hoe je nooit meer last hebt van tire kickers in je gesprekken: je weet wel, van die kijken-kijken-niet-kopen-klanten.
  • Hoe je klanten in je call krijgt die tijd hebben ingepland voor het gesprek, bereid zijn om jouw hoge prijs te betalen en tijdens de call definitief JA zeggen
  • Hoe je commitment krijgt van je klanten, zodat ze binnen 1 week betalen – zelfs als je de dienst pas over een paar maanden levert
  • Waarom je maar 5 minuten voorbereidingstijd nodig hebt voor een gesprek waarin je vervolgens voor duizenden euro’s verkoopt

Vandaag is de BETA-lancering gestart.

Dat betekent dat je nu de kans hebt om mijn nieuwe online training aan te schaffen voor de laagste prijs waar ik hem ooit voor ga aanbieden.

Op Oudjaarsdag om 17.00 uur eindigt deze BETA-lancering en sluiten we de aanmelding voor bijna 2 maanden tot de officiële lancering.

Bij de officiële lancering is de prijs fors hoger.

Als BETA-deelnemer moet je een tijdje wachten voordat je de training krijgt, maarrrr in ruil daarvoor kun je online aanwezig zijn bij het opnemen van de trainingsvideo’s.

Je kunt daardoor veel vaker vragen aan me stellen dan deelnemers die de training straks recorded kopen bij de officiële lancering.

De tijdelijke pagina om je aan te melden voor dit BETA-aanbod is:

http://www.schrijvenvoorinternet.nl/vet-veel-verdienen-via-verkoopgesprekken-beta

Op Oudjaarsdag om 17 uur gaat de pagina voorgoed offline.

Ik ben een introverte kantoor-kluizenaar en vroeger had ik telefoonangst. Hoe ik dan toch goed ben geworden in verkoopgesprekken, dat verhaal vertel ik je morgen.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten