Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

8 manieren om klanten voor het leven te krijgen

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Elk jaar worden er in ons land schrijfprijzen uitgereikt door Hebban .nl, een grote website voor verwoede lezers.

Je weet wel, van ‘Hebban olla vogala’.

Die club geeft elk jaar een srillerprijs en een debuutprijs aan twee lucky schrijverts.

Het is geinig om eens op hun website te gaan kijken als je op zoek bent naar je volgende roman, om te lezen in de kerstlockdown.

600.000 mensen bezoeken elke maand hun website.

200.000 leden heeft hun community.

Lezers van romans zijn er zat, en óók aan schrijvers is er nooit een tekort.

Volksstammen dromen in het geheim van een schrijfhuisje met uitzicht op een meer, een witewèwe doorbraak en ruisende jurkon op het boekenbal.

Maar er bestaat nog een veel exclusievere community.

Een club met veel minder leden. Die niet bezig is met fictie.

De leden leven in de realiteit.

En deze extreem intelligente mensen zijn óók bezig met schrijven.

Ze schrijven ook boeken, maar meestal iets anders.

Commerciële teksten. Teksten voor hun website. Mailingen. Advertenties.

Zonder witewèwe aspiraties. Ze hoeven niet zo nodig de Next Big Thing te zijn op het Boekenbal.

Nee joh, ze willen gewoon lekker omzet draaien. Klanten binnenharken.

En ze worden steeds beter.

Elke maand beter.

Sommigen zijn echt extreem goed.

Zo goed, dat ze eigenlijk ook een award moeten krijgen.

Die zou ik dan de Hebbon Award noemen.

Want ze zijn goed in mensen hebberig maken. Gek maken. Ze zijn goed in verleiden, in scoren.

Misschien moet ik zelf die Hebbon Award maar gaan uitreiken, bedenk ik nu ter plekke.

De jaarlijkse prijs voor de beste verkooppagina of zo.

Want ik ben de aanvoerder van dat slimme clubje.

De naam van die exclusieve community van bloedslimme ondernemers is namelijk: Het Lab.

De Members daarvan worden elke maand beter in het overtuigen van hun klanten.

Deze maand leer ik ze bijvoorbeeld om zó te schrijven dat ze volgelingen krijgen.

Want het hebben van volgelingen gaat veel dieper dan het hebben van klanten.

Klanten komen en gaan. Maar volgelingen, die blijven.

Decennia lang. Hun hele leven soms. Net zoals religieuze mensen, die tot hun sterfbed trouw blijven aan hun geloof.

Jij kunt ook volgelingen krijgen. Gewoon door de woorden die je schrijft.

Daarvoor bestaan namelijk 8 formules.

8 formules die al millennia lang gebruikt worden door religies om zieltjes te winnen.

Religies zijn interessant om uit te checken, want het zijn de meest succesvolle aanbieders van gedragsverandering op aarde.

Van permanente gedragsverandering.

Ondernemers kunnen daar veel van opsteken. En de ondernemers in Het Lab die gaan dat ook doen, in de Masterclass die ze vandaag krijgen.

Vandaag is de deadline-dag.

Je kunt namelijk nog maar tot uiterlijk 17.00 uur toetreden tot Het Lab.

Als je tenminste een ondernemer bent die expert is in zijn vak, en de bekendste naam in je markt wil worden.

Sluit je dan aan bij de broeders en zusters van Het Lab door te klikken op deze link: www.HetLab.online.

Om in bezit te komen van de masterclass met de 8 formules om klanten voor het leven te krijgen, moet je Member zijn vóór klokslag 17 uur vanmiddag.

Jammerklachten voor de dreunend dichtgevallen poort zullen onbeantwoord blijven hangen in de huiverkoude buitenlucht. Dus talm niet langer als je een van ons wilt worden.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten