Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hoe je langdurig het gedrag van mensen verandert

Aartjan van Erkel

in Leadgeneratie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Er is wereldwijd een tekort aan fietsen ontstaan.

Lege rekken in de fietsenwinkels.

Ik was van de zomer in de markt voor een trekkingfiets en de fietsenmaker vertelde me met droge ooggies dat ik in februari 2021 de eerste was.

Wat óók een gekkenhuis is: honden en poezen.

Boerderijkittens kosten nu zomaar 150 euro. Een gebruikte dwergpoedel van 3 jaar oud gaat rustig voor 1300 europiek – voor corona was dat max 500.

Het is te hopen dat al die fietsen na de lockdown niet in de steek worden gelaten, vastgebonden aan een boom in het bos.

En dat die hondjes en poesjes dalijk niet staan te roesten in de garage.

Maar ja, zo gaat dat in een crisis. Mensen gaan zich anders gedragen.

Weet je wie ook garen spinnen bij een goede crisis?

Religies.

Er wordt tijdens corona een stuk meer gebeden tot de ruim 2.500 goden die we op aarde hebben.

Dat is trouwens ook een van de redenen dat religies zijn ontstaan: ellende.

De mensheid creëert goden in tijden dat we het moeilijk hebben.

Want we zoeken een redder. En we willen graag een geruststellende groep om onderdeel van te zijn. Een beweging.

Religies hebben dit al lang en breed in de smiezen.

Wat de menselijke behoeftes zijn. Daarom bestaan ze ook al sinds het jaar 0.

Bijna alles wat ze doen heeft als doel om mensen te beïnvloeden.

En ze hebben er duizenden jaren mee kunnen testen wat de dingen zijn waar mensen vooral gevoelig voor zijn.

Waardoor ze meegaan in het grote verhaal. Zodat ze zichzelf kunnen redden. Zodat ze vrede vinden. Een beter mens worden.

Religies weten precies hoe je dat doet. Volgelingen creëren. Langdurig het gedrag van mensen veranderen. Vaak zelfs permanent.

Mensen blijven tot op hun sterfbed trouw aan hun geloof.

Religies doen dat in het belang van hun volgelingen zelf, maar ook in hun eigen belang natuurlijk.

Dat is wat religies doen, en waar ze verduiveld goed in zijn geworden.

Als je goed kijkt, zie je 8 succesformules die ieder geloof gebruikt om volgelingen te krijgen.

Want een goeie god heeft geen kerkgangers, maar volgelingen.

Want kerkgangers kunnen gaan shoppen. Volgelingen niet. Die blijven.

Dat komt doordat hun keuze op 8 manieren is verankerd in hun brein.

In jouw business werkt het net zo, alleen doe je daar misschien nog niks mee.

Als je een expert bent en je verkoopt jezelf, dan ben je voor een aantal mensen precies de redder waar ze naar op zoek zijn.

Alleen: je gaat jezelf als ondernemer natuurlijk niet met een god vergelijken. Nou ja, je hébt er een paar… Maar die bedoel ik niet.

Normale laarzen in de blubber-experts doen dat niet. Maar door klanten worden ze toch gezien als hun redder.

Ik heb dit uitgebreid bestudeerd en 8 formules gevonden die religies gebruiken om volgelingen te krijgen.

En waarmee jij ook als ondernemer een mythische status bereikt. Met klanten die jou langdurig trouw blijven.

Terwijl je gewoon nog steeds je blubberlaarzen aan hebt.

Dus je hoeft zelf niemand anders te worden, maar je doet in je business wel 8 nieuwe dingen die je nu nog niet doet.

Maandag ga ik die 8 formules geven aan de Members van Het Lab.

De deadline voor de drukker is 17 uur. Als je Member wordt voor die tijd, stuur ik de 8 formules die religies en spirituele bewegingen gebruiken om volgelingen te krijgen ook naar jou toe.

De link is www.HetLab.online. Ik wens je alvast een zalig weekend.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten