Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Weet je het zeker?

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

De mensheid is dol op de ‘easy button’.

Een knop waar je op drukt om je leven te veranderen.

De easy button is een ding, bij Staples kun je daadwerkelijk een grote rode knop met EASY erop bestellen.

Simpele oplossingen zijn populair.

Realiseer je dat als je transformatie verkoopt.

Als je een expert bent en je kennis verkoopt.

Bijvoorbeeld als je adviseert, traint, consulteert, coacht of managet.

Ik weet trouwens nooit hoe je precies de tweede persoon enkelvoud van coachen en managen schrijft. Of van deleten. En het kan me ook niet schelen. Spellingnazi’s kunnen wat mij betreft een fokschaap krijgen.

Enniewees: mensen kopen bij jou SIMPEL.

Ze kopen niet: nuance.

Want ze hebben al genoeg grijstinten in hun leven.

Ze zijn op zoek naar de easy button.

Ze kopen bijvoorbeeld een boek over het Low-Carb dieet, maar ze blijven gewoon lekker aardappelpuree eten.

Ze zijn dan toch iets aan hun overgewicht aan het doen. Ze hebben toch een boek gekocht?

Ze kopen sportkleding, maar blijven op de bank liggen.

Ze kopen nicotinepleisters, en steken er nog lekker eentje op.

Ons brein houdt van de easy button. Daar kun je wat van vinden, maar dat verandert er niks aan.

Dus maak daar ook gebruik van in je marketing.

Door jezelf te positioneren als iemand die alle antwoorden heeft.

Jij weet het.

Je dénkt niet dat je het weet.

Nee: je weet het. Voor jou is alles duidelijk.

Positioneer jezelf niet als iemand die dénkt een expert te zijn.

Positioneer jezelf als de ultieme expert.

Dat maakt aantrekkelijk. Dat je de keuze simpel maakt voor mensen.

Religies zijn ook een easy button.

Alleen al door op zondag in de kerk te zitten, geloven mensen dat hun leven verandert.

Het is menselijk gedrag, zo oud als de dode zee rollen.

En het is fascinerend hoe slim religies in elkaar zitten.

Religies zijn de succesvolste aanbieders van transformatie op aarde.

Ze doen dat al duizenden jaren, veel langer dan alle anderen.

Over de hele wereld geloven mensen in 2.500 verschillende goden, en al die totaal verschillende religies hebben 8 dingen gemeen.

8 dingen waarmee ze gedragsverandering bereiken bij hun volgelingen.

8 strategieën voor transformatie. Die ze allemaal gebruiken.

Als jij ook transformatie verkoopt, leer dan van religies. Bestudeer ze.

Of als je een easy button wilt: lees even mijn masterclass voor de Members van Het Lab over de 8 lessen die je als ondernemer kunt leren van spirituele leiders om klanten voor het leven te krijgen.

Die nieuwe masterclass sturen we aanstaande maandag naar de Members. En daarna ben je voor altijd te laat.

Je zult voor eeuwig branden in het vagevuur van de onwetendheid, want die masterclass kun je na maandag nooit meer krijgen.

Ook niet als je op een later moment Member wordt, want je krijgt geen toegang tot eerdere afleveringen.

De reddende link is www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten