Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Black Friday: nu al mijn online trainingen -50%

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteravond was ik met mijn twee pubers op de schaatsbaan.

Want er bleek gewoon geschaatst te mogen worden, maar dan wel met heeeel weinig mensen.

Normaal kleppert er zo’n intercity van noren-rijders met 50 per uur over de binnenbaan.

Maar dat treintje rijden is nu verboden. En we waren maar met 19 man op 400 meter ijs.

Door het ontbreken van drukte lag er olummmpisch ijs, ik had het nog nooit zo glad gezien.

De chocolademelk-horeca en de schaatsenwinkel waren gesloten.

Het is maar goed dat de ijsbaan subsidie van de gemeente krijgt.

Hun verdienmodel leek redelijk schaalbaar, maar is toch onderuit gegaan.

Zo niet dat van pfarmaceut Pfizer.

Daar mocht dit jaar niemand vakantiedagen opnemen. Door koortsachtig door te pezen hebben ze nu een prikje tegen corona klaar.

Hun vaccin gaat deze winter een hele hoop bovenarmen in, voor een bedrag van 31 euro per persoon.

Ze kunnen nu al 4,65 miljard euro aan bestellingen opschrijven. En dat zijn alleen nog maar de bestellingen van de Europese unie.

Dat is het lekkere als je kan schalen.

Als je een product hebt dat je in oneindige hoeveelheden kunt verkopen.

Tegen een hoge prijs per stuk.

Want je product is zó uniek dat ze het nergens anders kunnen krijgen.

Zo’n verdienmodel kun jij ook neerzetten.

In jouw markt kun je een bulletproof business hebben die altijd doordraait. Ook als volgend jaar COVID-20 opduikt in een nertsenfarm.

Door online te gaan met je producten, en ook met je marketing.

Dat verdienmodel noem ik: Expertise Marketing.

Dat is je expertise verkopen op een onorthodoxe manier.

Met marketing die de wenkbrauwen omhoog laat schieten bij je concurrenten.

En waar klanten jou high fives over sturen.

Met producten die je klanten nergens anders kunnen kopen.

Expertise Marketing betekent dat je een exclusieve business hebt.

Je gaat dus mensen uitsluiten. Geen producten maken voor de massa’s, zoals Pfizer.

Maar producten die je verkoopt aan de bovenkant van de markt.

Aan de beste klanten in je markt, waar een goeie kop op zit en die bereid zijn om jouw hoge prijzen te betalen.

Een boutique business. Je werkt dus alleen met de leukste klanten. Die je de hoofdprijs laat betalen. En die extreme resultaten halen.

En die business ga je dan maximaal schalen. Daardoor spuit je inkomen omhoog.

Wat je nodig hebt voor Expertise Marketing?

Nou, dat zijn deze 5 dingen:

1. Een goed verkopende website die jou extreme expertstatus geeft

2. Een explosie aan marketingcontent waardoor je voortdurend zichtbaar bent in de inbox en op de socials

3. Entertainende e-mailnieuwsbrieven voor je beste klanten en prospects, waardoor ze gaan lezen, klikken en kopen

4. Een zakelijk boek dat wordt beschouwd als het beste boek in jouw branche en dat belachelijk goed verkoopt

5. De ultieme online training die jouw expertise bevat en die je verkoopt aan de bovenkant van de markt

In de afgelopen 10 jaar heb ik de code gekraakt voor precies die 5 dingen. En over precies die dingen heb ik daarom 5 online trainingen voor je gemaakt.

Omdat het aanstaande vrijdag Black Friday is, krijg je deze week een zeldzaam goeie deal.

Je krijgt namelijk de hele week 50% korting op alle 5 mijn online trainingen:

  • Online Verkoopsucces XL
  • Onweerstaanbare Online Marketing
  • Epic E-mail Copywriting
  • BusinessBoek Bestseller
  • Extreme Omzet met Online Trainingen

Kijk dus welke training je nog niet hebt, en meld je nu aan als je de helft wilt besparen op je investering.

Ga naar mijn tijdelijke pagina www.schrijvenvoorinternet.nl/blackfriday

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: