Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Vertel jij de waarheid in je e-mailmarketing?

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Politieserie. Een verdachte wordt verhoord in de verhoorkamer.

Twee rechercheurs in hemdsmouwen met een schouderholster om, kijken naar de verdachte vanachter een observatiespiegel.

Een van de twee stoere smerissen zegt: “Hij liegt. Hij zweet en daarnet heeft hij twee keer zijn neus aangeraakt. En hij kijkt steeds weg.”

Helaas kun je leugenaars in het echt niet op die manier betrappen, zei rechtspsycholoog Glynis Boogaard afgelopen zaterdag in de Volkskrant.

Want de situatie van een verhoor op het politiebureau kan verdachten zó nerveus maken dat ze zich vreemd gaan gedragen.

Maar er zijn toch zeker wel andere manieren om de waarheid te vinden? Een leugendetector bevobbeld?

Noop, leugendetectors zijn verboden in Nederland.

Daarom is Boogaard bezig met een onderzoek naar de manier waarop mensen praten.

Want de taal van leugenaars en de taal van mensen die de waarheid spreken is verschillend.

Zo legt Boogaard het uit:

“Mensen die de waarheid spreken, vertellen spontaan allerlei details: kleuren, geuren, tijdstippen, wat ze zagen, afstanden, wat ze zoal deden.

En ze corrigeren zichzelf: O nee, het was pas om twee uur, want ik heb eerst nog geluncht.

Leugenaars houden vast dat aan dat ene verhaal dat ze uit hun hoofd hebben geleerd.

Ze vertellen minder vaak en minder uitgebreid hoe lang iets heeft geduurd, geven geen zogenoemde temporele details.”

Jouw klanten zijn ook een soort rechercheurs op zoek naar de waarheid.

Want een van de belangrijkste dingen die ze proberen op te pikken uit jouw marketing is:

Ben jij ECHT?

Omdat het supersociale wezens zijn, kunnen ze je dan pas echt vertrouwen.

Ondernemers die natuurlijk gedrag vertonen, zijn verhalen aan het vertellen en ze geven spontaan allerlei details.

Maar er zijn er maar heel weinig die dat doen in hun marketing.

Want de meeste ondernemers houden vast aan dat ene verhaal dat ze uit hun hoofd hebben geleerd.

Altijd dezelfde riedel. Klanten voelen dat op hun lieve klompjes aan.

En ze kiezen dan voor die ene ondernemer die overkomt als een mensch.

Maak je eigen keuze maar. En realiseer je dat je klanten in hun onderbewuste een ingebouwde leugendetector hebben zitten die jou meteen doorheeft als je maar wat zit te lullen.

Zometeen om 10 uur ga ik hier vol op inzoomen.

Want dan geef ik een online seminar over een compleet innovatieve manier van e-mailmarketing doen, die tegelijkertijd zo oud is als fossiele kampvuren uit de prehistorie.

Ik vertel je mijn verhaal over de ontdekking van het schrijven van entertaining e-mails, en hoe dat mijn business totaal heeft veranderd.

Want ik krijg nu alleen nog maar relaxte klanten in mijn trainingen en memberships, die betere resultaten halen en die alles kopen wat los en vast zit.

Ik vertel je ook de reden dat sommige mensen gillend zijn weggerend.

Dat waren de mensen die nog nooit iets hadden gekocht, en die dat ook zeker niet van plan waren.

Kom voor de waarheid over e-mailmarketing naar deze pagina en meld je gratis aan, maar alleen als je vandaag of morgenochtend tijd hebt van 10 tot 12 uur: https://event.webinarjam.com/channel/wbn-easy-money_reg

Zie je zo.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: