Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hoe je in 1 week overstapt naar online trainingen verkopen

Aartjan van Erkel

in Online trainingen verkopen

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In het boek Plan D van Mike Maddock staat het verhaal van 2 verkopers.

40 jaar geleden gaan die 2 verkopers naar India, om een innovatief product te verkopen:

Tennisschoenen.

Een paar weken later belt de salesmanager met verkoper 1 om te vragen hoe het gaat.

“Het is een ramp, dit land. Niemand draagt schoenen!”

Bezorgd hangt de salesmanager op en belt met verkoper 2. Die reageert totaal anders:

“Het is ongelofelijk, dit land. IEDEREEN heeft schoenen nodig!”

Verkoper 2 doet in zijn hoofd iets anders met de wereld waarin hij leeft.

Hij heeft de bewuste keuze gemaakt om de conversatie die zich voltrekt in zijn hoofd, zelf te beheersen.

Daardoor focust hij op wat er wél is.

Verkoper 1 doet dat niet, en heeft zichzelf in een slachtofferrol gepraat.

Hoe zit jij daarin? Welke keuze maak je? Ben je een victim of een creator?

Je keuze bepaalt hoe je uit een verrassende, nieuwe situatie te voorschijn komt.

Zoals de coronacrisis.

Je kunt het zien als de doodsteek van je business. En dat klopt misschien ook wel.

Maar misschien ontdek je iets als je ernaar kijkt als een creator.

Stel dat je trainingen, adviezen, keynotes of dagvoorzitterschappen verkoopt.

Dus dat je leeft van het lullen.

Mooi vak, maar nu ben je waarschijnlijk alleen nog een beetje aan het schrapen via Zoom, of je zit fulltime thuis.

Dan heb je de keus net zoals verkoper 2 om een potentiële rotsituatie als een compleet nieuwe markt te zien.

Want Covid heeft mensen geleerd om 100% online te werken.

Daardoor is het grootste deel van de markt nu opeens bereid om online trainingen te kopen.

Die ze op hun toffels thuis kunnen volgen.

Onze gedwongen Lockdown Lifestyle is een enorme business opportunity voor ondernemers die snel schakelen.

Het is een gigantische markt waar iedereen schoenen nodig heeft.

Daarvan kun je profiteren als je snel kan switchen van live naar online.

Misschien lijkt dat lastig. In één keer overstappen naar online trainingen verkopen.

Hoe regel je dat qua techniek? Qua betalingen? Hoe maak je video’s?

Maar dat is denken zoals verkoper 1.

De werkelijkheid is: je kunt binnen 1 week in business zijn met een online training.

BInnen 1 week kun je hooggeprijsde online trainingen verkopen en een forse omzet maken, zodat je financieel direct blijft drijven door je nieuwe verdienmodel.

Hoe je dat doet, voert te ver om te vertellen in een e-mail.

Daarom geef ik er volgende week een online seminar over: ‘Hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen’.

Vanwege de urgentie van het onderwerp heb ik 2 tijdstippen vastgelegd zodat er altijd een tijd is waarop je kunt.

Het is gratis, maar hou er rekening mee dat we 2 uur bezig zijn.

Meld je alleen aan als je die tijd er daadwerkelijk voor vrijmaakt.

Als je maar een halfuurtje van plan bent te kijken, meld je dan NIET aan zodat jouw plaats beschikbaar blijft voor iemand anders.

Dit is de link om een nieuwe wereld te betreden: https://event.webinarjam.com/channel/onlinetrainingen_reg

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten

Of beluister de podcast