Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Reanimeer je business met een online training

Aartjan van Erkel

in Online trainingen verkopen

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In een tuincentrum ergons, stond een tray met zielig uitziende plantjes die niemand wilde kopen.

Alle plantjes hadden grijsgroene, slappe bladeren.

Een medewerker had een bordje bij de plantjes gezet met dit opschrift:

“I’m not dead, this is just how I look!”

Veel trainers die voor een groep staan, komen ook zo over.

Alsof ze zijn teruggekeerd uit het land van de doden.

Zo praten ze ook.

De deelnemers in de zaal veranderen daardoor in zombies.

Alle energie stroomt uit ze weg door de dodelijk saaie training.

Wie een training ONLINE geeft, kan zich dat niet permitteren.

Stel je voor dat je voor goed geld een online training koopt, een video start en dan toegesproken wordt door iemand van de Adams Family.

Met een kille, levenloze intonatie.

Saaiheid is de kus des doods voor je online training.

Want deelnemers die verveeld afhaken, krijgen nooit de resultaten waarvoor ze de training gekocht hebben.

Een saaie online training zorgt voor demotivatie, klachten en refunds. En hij verlaagt je status als expert.

Het is ook veel lastiger om een saaie training voor een hoge prijs te verkopen.

De oplossing hiervoor is simpel.

Maak je online training entertaining.

En zet jezelf AAN als je hem opneemt. Ga niet als een dood vogeltje je video’s opnemen.

Volgende week geef ik 2 keer een online seminar over dit onderwerp.

Daarin geef ik je mijn beste tips uit 6 jaar online trainingen verkopen.

Als je van plan bent een online training te lanceren, bekijk dan eerst dit gratis seminar.

You will thank me later.

Ik geef hum twee keer, omdat de nieuwe knockdown een enorme kans heeft gecreëerd voor iedereen die een interessant online product kan verkopen.

Vanwege de urgentie hiervan, heb ik 2 tijdstippen opengesteld waarop je kunt kijken.

Want er is nooit een beter moment geweest om een online training te lanceren.

Je kunt daarmee je business reanimeren.

Zelf draai ik dankzij de lockdowns mijn beste jaar ooit.

Dit is de link om je aan te melden voor mijn gratis online seminar: ‘Hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen’: https://event.webinarjam.com/channel/onlinetrainingen_reg

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: