Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Wat als deelnemers aan je online training er geen reedt aan vinden?

Aartjan van Erkel

in Online trainingen verkopen

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Voordat ik mijn dagelijkse e-mail schrijf om 6.30u ’s morgens, geef ik altijd de hond te eten.

Lola viel vroeger altijd direct aan, maar nu kijkt ze naar het bakje met glazige ogen.

Pas in de loop van de dag eet ze het leeg.

Misschien moeten we even naar de dierenarts bedenk ik nu, maar in ieder geval schoot me daardoor het verhaal van Corné te binnen.

Corné was vroeger een klasgenoot op de middelbare school in Breda.

Hij kwam uit een van de omliggende dorpen en hij moest 10 kilometer naar school fietsen.

In zijn bruinlederon schooltas zat altijd zo’n grote plestik broodtrommel met 8 boterhammen.

Corné was een grote gast met blozende wangen en hij schaftte die broodtrommel altijd met gemak leeg.

Maar op een dag zat ik hem zitten in de kantine met zijn eerste boterham in zijn hand, terwijl hij glazig naar al die andere boterhammen keek die nog opgegeten moesten worden.

Ik vroeg hem wat er was.

Hij gaf toen een antwoord dat ik nooit ben vergeten:

“Ik krijg het nie naar binnen geschúpt!”

Ik weet niet meer of die broodtrommel nog leeg gegaan is die dag.

En daardoor moest ik weer denken aan online trainingen geven.

Je moet niet hebben dat je deelnemers met lange tanden naar jouw content zitten te staren.

Je moet niet hebben dat ze na een paar happen diep zuchten, een boertje laten en denken:

“Ik ga eerst wel effe mijn belastingaangifte doen want daar heb ik nu meer zin in”.

Als deelnemers jouw video’s niet naar binnen geschúpt krijgen omdat ze er geen reedt aan vinden, heeft dat 2 gevolgen voor jou.

(1) Ze maken je training waarschijnlijk nooit af, en ze krijgen dus niet de resultaten die ze wilden.

(2) Jouw status als expert daalt door hun tegenzin, en ze raden jouw training aan niemand aan.

Als je wilt dat deelnemers extreme resultaten krijgen door jouw training, en dat jouw naam als expert gaat rondzingen in de markt, onthou dan 1 ding.

Jouw online training:

Mag. Nooit. Saai. Zijn.

Als je deelnemers hem openen, moeten ze direct aanvallen omdat het er allemaal zo aantrekkelijk uitziet.

En ze moeten al met honger aankomen, zodat ze alles opvreten en hun bord aflikken.

Ik heb 6 jaar geëxperimenteerd met online trainingen en heb ontdekt hoe je een training zó entertaining maakt dat je klanten hem voor hun lol volgen en gratis reclame voor jou maken.

Volgende week vertel ik wat ik geleerd heb in een online seminar met de titel ‘Hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen’.

Het is een live seminar dat ik volgende week 2 keer geef, zodat er altijd wel een tijdstip is waarop je kunt.

Het is gratis, maar ik vraag je dringend om alléén te komen kijken als je van plan bent om een online training te maken, en bereid bent om 2 uur tijd vrij te maken.

Is dat niet zo, laat je plek dan vrij voor iemand die wel serieus geïnteresseerd is.

Dit is de link om je aan te melden: https://event.webinarjam.com/channel/onlinetrainingen_reg

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten

Of beluister de podcast