Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

“Mijn marketing is veel te braaf”

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

“Mijn marketing is veel te braaf”, mailde een klant laatst.

Ik had haar gevraagd waarom ze zich had aangemeld als Member van Het Lab.

Iemand anders zei: “Mijn marketing is non-existing”.

Ondernemers die betere marketing willen gaan doen, kijken meestal om zich heen.

Naar andere ondernemers.

Niet doen. Helaas is de realiteit dat de bijna alle ondernemers in jouw branche marketingpannekoeken zijn.

Ze doen marketing op de automatische piloot.

En die concullega’s hebben dat zelf helemaal niet door.

“When it comes to high performance, the majority is always wrong”, zegt Paul Rulkens in zijn TEDx-talk die meer dan 4 meloen keer bekeken is.

Slechts 3 procent van de mensen bereikt buitengewone resultaten.

En jij kunt kiezen of je bij die 3 procent hoort, door vanaf nu de regeltjes en standaarden in jouw branche te doorbreken.

Of je kies voor het alternatief: dat je bij de 97 procent hoort, die uiteindelijk gaat werken voor de 3 procent.

Aan jou de keus, en alvast een goed weekend.

Aartjan van Erkel

PS

De Members van Het Lab zijn een groep ondernemers die elke maand een nieuwe formule krijgen. Formules waarmee ze de onzinnige marketingregeltjes overtreden waar 97% van hun branche zich gedachteloos aan conformeert. De komende maand krijg je in Het Lab de formule om een visioen te creëren in het hoofd van je klanten. Dat ze niet meer kwijtraken. Waardoor je onthouden wordt, en volgelingen krijgt. Klanten voor het leven. Maandag is de deadline, en dit is de link: www.HetLab.online

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten

Of beluister de podcast