Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

De 6 elementen om jezelf onvergetelijk te maken

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

John F. Kennedy staat in 1962 een donker pak onder de blakerende hitte voor 40.000 toeschouwers in een stadion.

En hij spreekt. Hij geeft zijn ‘Moon Speech’, en krijgt daarmee iets onwaarschijnlijks voor elkaar.

Want Amerika vecht sinds een paar jaar met de Russen om dominantie in de ruimtevaart.

Moskou heeft met Yuri Gagarin een paar jaar daarvoor de eerste man in de ruimte geschoten.

En Kennedy heeft al sinds zijn aantreden laten weten dat de Amerikanen als eerste een man op de maan gaan zetten.

Maar ruimtevaart kost klauwen met geld. Geld dat volgens veel Amerikanen beter besteed kan worden aan het bestrijden van armoede en werkloosheid.

Met de Moon Speech krijgt JFK het volk tóch achter zich, waarna de ruimtemissie full speed kan doorgaan.

7 jaar later wordt de Apollo 11 gelanceerd, en een paar dagen later maakt astronaut Buzz Aldrin de bekende foto van Neil Armstrong die op de maan loopt.

Als je de Moon Speech op YouTube analyseert, dan zie je dat er 6 elementen worden gebruikt.

Die 6 elementen hebben hem onvergetelijk gemaakt.

Ze hebben een volk verenigd, dat daarna iets bereikte dat onmogelijk werd geacht.

De maan is elke nacht voor iedere aardbewoner duidelijk te zien, maar niemand kon zich voorstellen dat op die verlichte bol ooit een mens zou lopen.

De 6 elementen in de speech creëerden een visioen dat de wereld veranderd heeft.

Als ondernemer verander jij ook de wereld.

Je hebt iets te geven. Je hebt iets te doen.

Je hebt die toko niet alleen voor de centen.

Je wilt een bijdrage leveren.  Je wilt iets achterlaten.

Het heeft geen zin om daar omheen te draaien.

Om daar klein over te denken. Of om daar vaag over te doen.

Als ondernemer verdien jij een zo groot mogelijk bereik, zodat je zo veel mogelijk kunt bijdragen.

En voor een groot bereik is het nodig dat mensen je onthouden.

Het is nodig dat je verhaal onvergetelijk is.

Daarvoor gebruik je die 6 elementen.

De 6 elementen die in alle grote speeches uit de wereldgeschiedenis zitten.

Zo creëer je een visioen.

Een visioen in het hoofd van je klanten. Dat ze niet meer kwijtraken.

Waardoor je onthouden wordt, en volgelingen krijgt.

Klanten voor het leven.

De formule van 6 elementen voor het creëren van een visioen geef ik aanstaande maandag aan de Members van Het Lab.

Ze hebben daarmee een raket in bezit waarmee ze iets voor elkaar kunnen krijgen dat altijd onmogelijk leek.

Maandag gaat de formule definitief naar de drukker. Dat betekent dat hij niet meer te krijgen is als je later dan maandag je membership start.

Trek je ruimtepak aan en kom naar de pagina waar de countdown voor lift-off al is begonnen: www.HetLab.online.

Aartjan van Erkel

PS

Ben je een snelheidsduivel? Kies dan niet het normale membership, maar het Fast Lane membership. Want daarin kijk ik persoonlijk mee in jouw business en passen we de formule voor het visioen met spoed toe.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: