Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

De link om te kijken naar ‘Easy Money met Entertaining E-mails’:

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Vorige week was ik in het ziekenhuis voor een controle.

Ik had gelukkig niks.

Maar in de wachtkamer zat ik naast een lijk.

Want over de stoel naast mij was een persoon gedrapeerd die er slecht uitzag.

Hij was dan ook van karton. Een levensgrote uitsnede van de vorm van een mens.

Het leek wel een crime scene.

Kartonnen patiënten in de wachtkamer zetten is weer eens wat anders dan stoelen afplakken.

Door de kunstmatige opvulling van die wachtkamer in het ziekenhuis moest ik denken aan de kunstmatige opvulling van mailinglijsten.

Want veel ondernemers hebben op hun e-maillijst eigenlijk ook een leger aan uitgeknipte kartonnen klanten staan.

Dat zijn allemaal mensen die niet thuishoren op jouw lijst.

Omdat ze toch nooit zaken met je gaan doen.

Dat komt: ze hebben geen match met jou. Omdat ze het geld niet hebben. Of ze willen het niet uitgeven.

Omdat hun probleem niet urgent genoeg is. Het soort probleem dat jij oplost.

Daarom wordt het nooit wat met ze.

Die staan daar maar. Plek in te nemen op jouw lijst.

Dit is fluf. Opvulling. Je hebt er niks aan.

Ja, je ego heeft er misschien wat aan. Want hoe groter je mailinglijst, hoe beter toch? Bullshidt.

Weg met die lijken. Die moeten van je lijst af. Want ze gaan nooit wat opleveren, en ze verstoppen alleen maar de leidingen.

Wee je dorre gebeente als er tóch een keer eentje klant wordt per ongeluk. Dat zijn die klanten die gaan klagen, zeuren en refunds vragen.

Monsters, noemen wij ze.

Niks mis met die mensen, heur. Thuis zijn het waarschijnlijk gewoon gezellige papa’s en mama’s.

Maar het zijn geen goede klanten voor jou. Hoe eerder die zich afmelden van jouw e-mails, hoe beter.

Daardoor gaan al je statistieken omhoog. Je openingspercentage. Je doorkliks. En ook de enige statistiek die iets waard is: je sales.

Als je tips wilt om je mailinglijst squeeky clean te maken zodat er alleen maar lucratieve prospects overblijven, kijk dan zometeen om 10 uur naar mijn online seminar ‘Easy Money met Entertaining E-mails’.

Daarin vertel ik het verhaal van mijn ‘belachelijke’ e-mail copywriting.

Ik laat je zien wat mensen er van vonden toen ik zo begon te schrijven.

Want ze vónden er wat van. OMG, ze vonden er wat van.

Ik ga zo starten, dit is de link om te kijken: https://event.webinarjam.com/channel/wbn-easy-money_reg

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - info@schrijvenvoorinternet.nl

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen