Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Uiterste verrukking

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Meester Martijn staat in Tilburg voor groep 8.

Voor de muziekles had hij met zijn stagiair bedacht dat het leuk was om de leerlingen een lesje songwriting te geven.

Hij trapte de les zelf af door een rap te doen voor de klas waarin hij iedere leerling bij naam noemde.

Het effect was oorverdovend.

Op een tiktok-video gemaakt door een stiekem opgestelde camera zijn verschillende leerlingen te zien die met opengesperde ogen naar hun hoofd grijpen, terwijl anderen opspringen alsof ze een elektrische schok hebben gekregen en letterlijk dubbelvouwen van verbijstering over hun rappende mees.

Op de achtergrond zijn gillende meisjes te horen.

Nog eens wat anders dan een gemompelde muziekles over notenbalken en dooie componisten.

Als je geluk hebt, heb je één keer in je hele schoolcarrière een docent gehad waar je in uiterste verrukking naar hebt zitten kijken en luisteren.

Dat was dan bijna altijd een docent die de les entertaining heeft gemaakt.

We weten allemaal nog van school hoe zeldzaam entertainment in de lessen was.

En hoe goed je zulke lessen onthoudt.

Maar toch gebruiken ondernemers dit bijna nooit in hun marketing.

Marketing moet blijkbaar oersaai zijn om serieus genomen te worden of zo. Denken ze.

In werkelijkheid word je met saaie marketing vooral genegeerd en vergeten.

Wil je onthouden worden? Entertain je klanten dan.

Morgen en overmorgen geef ik daar een hele lading tips over in het gratis online seminar ‘Easy Money met Entertaining E-mails’.

Je kunt kiezen uit twee tijdstippen zodat je altijd wel een keer kunt.

Die twee tijdstippen zijn er omdat ik het belangrijk vind dat je intensief contact gaat onderhouden met je klanten. Dat kan in de lockdown je bedrijf redden.

Ik vertel in het seminar ook een verhaal van een ondernemer die inderdaad zijn bedrijf heeft gered van faillissement door te gaan entertainen in zijn e-mails.

De link om je aan te melden is https://event.webinarjam.com/channel/wbn-easy-money_reg

Challa.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten

Of beluister de podcast