Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

MIB – Men in Blue: Intelligent Lockdown

Aartjan van Erkel

in Online trainingen verkopen

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

De ‘Men in Blue’ zijn terug: Rutte en De Jonge doen weer wekelijkse persconferenties, en trekken steeds grotere wapens.

Hun eerste blockbuster heette MIB – Intelligent Lockdown.

Waar zouden ze mee gaan schieten in hun tweede film, die van de winter gaat draaien?

‘Men in Blue II’ komt eraan.

En het vervolg op een blockbuster is altijd nog extremer dan deel I.

Het is ook wat Nederland eist. Bijna driekwart van de bevolking wil strengere coronamaatregelen, publiceerde RTL Nieuws vorige week.

Als ondernemer kun je dus maar beter voorbereid zijn op lockdown nummer 2.

Die gaat compleet anders voelen dan de eerste lockdown.

Toen waren er nog spaarpotjes, en ‘het had ook wel wat’. Bovendien was het lekker weer.

Maar deze winter wordt het koud, nat en ellendig voor duizenden ondernemers die de tent gaan sluiten.

Heb jij de hendel in je business al omgezet?

Want straks zitten de meeste van je klanten dus weer thuis.

Nú al: er zijn grote organisaties die zelfs maanden geleden hun kenniswerkers al hebben verplicht om de rest van 2020 thuis te werken.

Met de waarschuwing dat het misschien wel verlengd wordt tot volgend jaar zomer.

We zijn met exponentiële versnelling in een virtuele economie terechtgekomen.

Je hebt ondernemers die dat zien gebeuren, maar toch afwachten. Die zijn straks te laat als het licht in de zaal gedoofd wordt en ‘Men in Blue II’ begint.

Het zijn de eersten die met een natte explosie worden geatomiseerd door een blast uit de nóg grotere gun waarmee Mark en Hugo in deel II mogen schieten.

Je hebt ook ondernemers die de golf niet proberen tegen te houden, maar een plank pakken en erop gaan surfen.

Net als met de internetgolf 15 jaar geleden. Je had duizenden ondernemers die zich lieten overspoelen en verzopen, en je had er die een plank vonden.

De internetgolf werd een tsunami en wie hem toen is gaan surfen staat nu nog keihard te lachen op zijn surfplank en heeft een gezond kleurtje.

Het is dat weer. All over again. 

Kies dus maar wat je gaat doen.

Winnaars passen zich aan. Verliezers blijven steken in hun oude businessmodel.

Als je kennis kunt verkopen en je wilt met een deel van je business virtueel gaan, dan heb je een online product nodig.

Een online product met een hoge marge, waardoor je zonodig meteen kunt blijven drijven op je nieuwe verdienmodel.

Een expertiseproduct dat je volledig online kunt marketen, verkopen en leveren.

Dat is de manier om te winnen in deze economie.

Mijn bedrijf bestaat uit 9 online expertiseproducten, en ik heb maar 2 diensten die ik live lever.

Met die 2 live dingen ben ik sinds de eerste lockdown gestopt en ik ga dit jaar mijn allerhoogste omzet ooit draaien.

Want de verkoop van mijn online trainingen is door covid exponentieel gestegen.

I wish. De omzet is niet EXPONENTIEEL gestegen, maar wel met ongeveer 25% ten opzichte van mijn beste jaar ooit.

Volgende week woensdag geef ik daarom een online seminar over het verkopen van online trainingen.

Daarin waarschuw ik experts die hun kennis willen verkopen.

Want de markt van online trainingen is gigantisch, maar de meeste trainers krijgen peanuts voor hun online trainingen.

Op internet kun je honderdduizenden online trainingen vinden die maar 2 tientjes kosten.

In het online seminar van volgende week laat ik zien hoe je wegblijft uit dat moeras van lage prijzen.

Want als je voor een paar tientjes je online training gaat verkopen, dan ga je nooit blijven drijven door je nieuwe verdienmodel.

Die goedkope traininkies zijn de onderkant van de markt, een plek waar de echte experts helemaal niet thuishoren.

Die zouden aan de bovenkant van de markt moeten verkopen, echte expertise met echte waarde tegen echte prijzen.

Als je een online training wilt  maken, kijk dan eerst naar dit online seminar.

You will thank me later.

Want ik laat je 6 omzetkillers zien waardoor de meeste online trainingen worden verkocht voor peanuts, en 6 manieren waarop jij wél de hoofdprijs kunt vragen.

De aanmeldlink om gratis naar het online seminar te kijken is https://event.webinarjam.com/channel/onlinetrainingen_reg

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten