Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Groot nieuws uit het land van de stijve bovenlip

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

The Mirror publiceert groot nieuws uit het land van de stijve bovenlip.

Koekjesbakker McVitie’s heeft namelijk bekendgemaakt dat het populairste thee-koekje van Engeland, de Chocolate Digestive, door iedereen verkeerd om wordt gegeten.

“Our Digestives go through a reservoir of chocolate, so the chocolate is on the bottom!”

Shocking voor alle theedrinkers die hun favoriete biscuit altijd met de choco-kant naar boven hebben gebinged.

“That is a game changer, that one”, stamelde iemand op Twitter.

Iemand anders zegt dat het inderdaad beter is om het koekje met de chocola aan de onderkant in je mond te stoppen, want onderin je mond zitten meer smaak-papbillen dan op je gehemelte.

Maar eigenlijk maakt het natuurlijk weinig uit hoe je die dingen eet.  Het boeit niemand wat als jij de conventies doorbreekt voor het knagen van chocoladekoekjes.

Op je website boeien conventies boeien juist weer wél.

Je klanten gaan heel goed op jouw website als die strakke conventies volgt.

Je kunt zo creatief worden als je wilt met je copywriting of design, maar doorbreek geen usability-conventies.

Dus verstoor nooit het verwachtingspatroon van bezoekers.

Die verwachten bijvoorbeeld dat ze op je homepage komen als ze op je logo klikken.

En dat al je producten of categorieën in je menubalk staan.

Conventies zorgen voor conversies. Je verkoopt dus gewoon meer.

Ik zou je daar een heel seminar over kunnen geven. Met allemaal simpele dingen die je kunt veranderen op je website om meer te verkopen.

En dat is ook precies wat ik morgenochtend ga doen.

Ik vertel welke 7 simpele dingen je kunt veranderen aan de teksten op je website waardoor klanten ja zeggen.

Het zijn vooral copywriting-tips. Tekstuele wijzigingen waardoor het rendement van je website stijgt.

Kleine wijzigingen. Nothing crazy. Je hoeft niet je hele pagina te herschrijven.

Enniewees, je kunt kijken naar mijn seminar morgenochtend want het is een online sessie.

Je kunt je aanmelden via deze link op voorwaarde dat je morgenochtend tijd hebt van 10 tot 12 uur: https://event.webinarjam.com/channel/wbn-7-tech_reg

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten