Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Dikke gast

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Ondernemers beginnen soms te blazen als ik met ze praat.

Als ik zeg dat ze bij mij betere copywriters worden.

Dan zie ik hun wangen opbollen. Pffff, zuchten ze.

“O, maar ik was op school slecht in Nederlands”, zeggen ze dan.

“O, maar ik ben dyslectisch.”

“O, maar ik kan niet schrijven. Ik ben een bèta”.

Tegen zuchtende ondernemers vertel ik altijd dit verhaaltje:

Stel je voor dat je op een bospad aan het wandelen bent. En opeens hoor je in de bosjes een wild gekraak.

Wat komt daar aan? Een hongerige beer, net ontwaakt uit zijn winterslaap. Hij struint door het bos, op zoek naar zijn lunch.

Dan ziet hij jou.

Jij denkt op dat moment misschien: Shidt, ik moet harder rennen dan die beer. Anders loopt het slecht met me af.

Maar dat hoeft helemaal niet. Je hoeft alleen maar harder te rennen dan die dikke gast met wie je op dat bospad loopt.

Die dikke gast, dat is je grootste concurrent.

Zo werkt het met copywriting ook. Het is heel handig als je goed bent in copywriting als je ondernemer bent.

Want copywriting is gewoon verkopen met je toetsenbord.

Maar je hoeft er geen meester in te worden. Net zo min als je een marathonloper hoeft te zijn om te ontkomen aan een hongerige beer.

Je hoeft alleen maar iets beter te zijn dan je grootste concurrent.

En je concurrent, dat is echt geen marathonloper.

Die schrijft echt geen overtuigende copy. Want de marketing van de meeste bedrijven is naatje. Ook van bedrijven in jouw markt.

Voor ondernemers die iets beter willen worden in copywriting, geef ik aanstaande donderdag een online seminar.

Daarin geef ik ze 7 overtuigingstechnieken waardoor klanten ja zeggen.

Het zijn simpele technieken om je website overtuigender te maken.

Door iets kleins te veranderen aan de tekst op je pagina.

Het seminar is gratis en je kunt je hier aanmelden als je donderdag tijd vrij maakt van 10 tot 12 uur: https://event.webinarjam.com/channel/wbn-7-tech_reg

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: