Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hier worden je klanten gelukkig en rustig van

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In een appgroep stuurde iemand gisteren 3 huilende smilies. Omdat ze weer op haar werk was. De vakantie is afgelopen.

Uiteraard werkt ze in loondienst. Bij de overheid.

Van ondernemers zie je meestal geen huilende smilies als ze weer mogen.

Want het is lekker om weer terug te zijn in je eigen business.

Een van de redenen daarvoor, is precies dezelfde reden dat het begin van je vakantie soms moeilijk is.

Het is een element dat je terugziet in alle mooie dingen in het leven.

Dat element is ritme.

Er zit ritme in de natuur. Er zit ritme in je lichaam, je ademhaling, je hartslag, je celvernieuwing.

Er zit ritme in carrieres. En als er geen ritme in een carriere zit dan verlangen mensen ernaar.

Er zit ritme in foto’s, in films, in boeken en verhalen.

Er zit ritme in relaties.

Niet alleen het ritme tussen de lakens, beelddenker.

Maar ook het ritme in het contact en de ontwikkeling van je connectie.

In je dag, je week, je jaar met elkaar.

De alomtegenwoordigheid van ritme heeft een simpele reden.

Ons brein en ons lichaam zijn eraan verslingerd.

Baby’s gaan beter slapen als je ze ritme geeft. Regelmaat.

Als volwassene ga jij ook beter slapen door een vast ritme.

Sinds ik elke dag op dezelfde tijd naar bed ga en op dezelfde tijd opsta, heb ik bergen energie.

We overleven dankzij een gestaag ritme.

We worden er gelukkig en rustig van.

Het is de natuur.

De oerkracht van ritme is altijd aanwezig om door jou gebruikt te worden.

Met sommige dingen doe je dat allang.

Maar in je marketing misschien nog niet.

Neem je e-mailmarketing.

Hoe vaak stuur je marketingmails naar je lijst? En zit daar een vast ritme in?

Je klanten slaan direct aan als je overschakelt naar een vast ritme.

En als je nu all over the place bent met de frequentie van je e-mailmarketing, dan ben je ook all over the place in het hoofd van je klanten.

Je komt rommelig over. Alsof je niet weet wat je doet.

Geef de relatie met je klanten ritme. Door ze elke dagweektweeweken steeds op hetzelfde moment een mail te sturen.

Kies zelf maar een frequentie. Liefst een frequentie die hoger is dan wat ze gewend zijn.

Voer het ritme op, en hou het ritme strak.

Laat zien dat je weet waar je mee bezig bent. Ook als dat voor jou niet altijd zo voelt.

Neem de leiding in het contact. Vergroot de connectie.

Tik tak tik tak tik tak tik tak.

Hou je horloge bij je oor en hoor wat hij voor je doet.

Volgende week woensdag ga ik de diepte in over e-mailmarketing, in een gratis seminar dat je online kunt bekijken.

Het heet Easy Money met Entertaining E-mails.

Daarin geef ik je mijn beste tips over e-mailmarketing, en ik doe je een voorstel om je daarbij te helpen.

Ben je nu all over the place met je e-mailmarketing, maak dan een keuze.

Wil je rommelig blijven e-mailen, accepteer dan ook dat je sales rommelig en onvoorspelbaar zijn.

Wil je ritme in de connectie met je klanten en ritme in je sales, kijk dan naar het online seminar.

Want daarin leg ik je uit wat je dan elke keer in die mails moet schrijven.

Dat is een stuk minder spannend dan het misschien lijkt.

Dit is de link om erbij te zijn: https://event.webinarjam.com/register/29/38x52tlz

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen