Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Blauwe multitool

Aartjan van Erkel

in Storytelling

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Zaterdag vertrek ik vanuit Venetië voor een 8-daagse fietstocht door Italië.

In mijn stuurtas zit een blitse blauwe multitool met 18 functies.

Daarmee kan ik alle schroeven en moeren op mijn fiets los- en vast schroeven, een spaak spannen, en een kapotte kettingschakel verwijderen.

(Dankzij Youtube-fietsenmaker en professionele droogkloot Roel Peerenboom weet ik nu ook daadwerkelijk hoe ik dat moet doen, een kapotte kettingschakel verwijderen.)

Door mijn simpele multitool past in mijn vuist al het gereedschap dat ik nodig heb voor een meerdaagse fietstocht.

In je business kom je zoiets zelden tegen. Een simpel middel dat een heleboel problemen tegelijk oplost.

Maar toch bestaat er een.

Er is een marketing-multitool waarmee je een hele hoop problemen in één keer fikst:

  • Klanten die niet meer jarenlang om je heen draaien maar zijn direct overtuigd dat ze de investering willen doen
  • Klanten lopen niet meer na een paar jaar weg maar blijven je 10 jaar of langer trouw
  • Klanten die alles kopen wat je aanbiedt zijn niet meer de uitzondering, maar de norm
  • Klanten achterna bellen hoeft niet meer, maar ze komen nieuwsgierig aan jou snuffelen en verkoop wordt een natuurlijke volgende stap

Die marketing-multitool noem ik de persoonlijke storyline.

De persoonlijke storyline is een voorraadje van persoonlijke verhaaltjes.

Als je die voorraad een keer aanlegt, ga je daarna op een heel andere manier te werk als je mensen wilt beïnvloeden.

Bijvoorbeeld als je een tekst schrijft voor je marketing, je nieuwsbrief of je website.

Verhalen zijn het soort informatie waardoor mensen zich het makkelijkste laten overtuigen.

Er zijn zelfs mensen die denken dat verhalen de enige manier zijn waarop we ons laten overtuigen.

Copywriting wordt een eitje als je iedere keer dat je achter je toetsenbord zit genoeg verhalen voorhanden hebt om harten te openen, om te charmeren en om gerust te stellen.

Want ieder verhaal uit je persoonlijke storyline is een emotionele formule om mensen in beweging te krijgen.

In Het Lab geef ik komende maand een Masterclass over je persoonlijke storyline.

De Members krijgen de formule om verrassend goede copywriters te worden door iets te gebruiken dat ze nu al hebben maar waarvan ze nooit de waarde hebben herkend.

Alsof ze een vergeten bankrekening ontdekken waar een paar ton op blijkt te staan.

Als ik aanstaande maandag op de fiets zit, stuurt mijn team de Masterclass over de persoonlijke storyline naar de drukker.

Maandag is daardoor de laatste dag dat je hem kunt krijgen. Als je volgende maand pas Member wordt, krijg je deze niet meer omdat je in Het Lab geen toegang hebt tot eerdere afleveringen.

Dit is de link om deze marketing-multitool in handen te krijgen voor de rest van je ondernemende leven: www.HetLab.online.

Aartjan van Erkel

« Vorige:

Volgende: »

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten

Of beluister de podcast