Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Wat ga jij doen in de post-lockdown?

Aartjan van Erkel

in Online marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Dit weekend werd het verpletterende nieuws bekend dat Arjen Robben komend seizoen bij FC Groningen speelt.

Om het te vieren bekeek ik een video van een van zijn eerste wedstrijden in het groen-wit, uit 2000.

Hij scoorde daarin in een frommelgoal, en ik zag toen dat een medespeler van Robben juichte op een manier waarvan ik me realiseerde:

Dat zie je tegenwoordig nooit meer op een voetbalveld.

Gehuld in een korte broek met de lengte van een minirokje, zakte die middenvelder even door zijn knieën en sprong toen vanuit stand omhoog met 2 armen recht omhoog gestoken.

Ik weet eigenlijk niet precies hoe spelers nu dan wél juichen als er een doelpunt valt, maar zó in ieder geval niet.

Niet dat ik terugverlang naar het voetbal van 20 jaar geleden, en trouwens ook niet naar wijde slobbershirts en krappe broekies.

Andere tijden vragen om andere maatregelen.

Als de man van glas – hopelijk blijft hij lang heel – straks weer naar binnen trekt vanaf rechts en dan op doel schiet zoals alle linksbacks weten dat hij gaat doen terwijl ze hem tóch niet af kunnen stoppen, dan is het inmiddels september.

Volgens economen zitten we tegen die tijd in een flinke economische crisis die nu eigenlijk al begonnen is.

Als je het tot nu toe hebt kunnen uitzingen met buffers, spaarpotten of overheidssteun dan is het tijd om nu uit een ander vaatje te gaan tappen.

Het zijn extreme tijden en die vragen om extreme maatregelen.

Wat er nu gaat gebeuren vraagt qua marketing om 1 ding van ons als ondernemers, als we dit willen overleven:

Extreem zichtbaar zijn in je markt voor je ideale klanten.

Als je nog steeds relatief onbekend bent, dan kwam je daar tot nu toe mee weg doordat Corona ons heeft verstoord tijdens de meest extreme hoogconjunctuur die we in decennia gehad hebben.

Maar jouw markt staat er vandaag compleet anders voor dan begin dit jaar, en als je denkt dat je met een matige zichtbaarheid de post-lockdown crisis gaat overleven dan ben je aan het wedden op een kreupel paard.

Als je niet bij de duizenden ondernemers wilt zitten die de tent moeten sluiten de komende maanden, kom dan nu in actie.

Word zeer aanwezig in jouw markt met interessante marketingcontent voor je ideale klanten.

Informeer en entertain, laat continu weten dat je er bent, waar je bent en wat je voor ze kunt doen.

Om je de post-lockdown door te helpen, heb ik een speciale masterclass opgenomen.

Daarin geef ik je een aantal wegen die leiden door de kaalslag heen en uitkomen bij groene velden.

De afgelopen maanden heb ik een aantal dingen gedaan om op te vallen in mijn markt en ik heb een van mijn beste kwartalen ooit gedraaid.

Ik laat je zien welke opties je nu hebt, en hoe ikzelf en een paar Members van Het Lab tijdens de crisis creatief zijn geweest.

Je kunt ondanks alles nu opklimmen naar de top van de berg en jouw markt gaan domineren.

De deadline om deze nieuwe Masterclass toegestuurd te krijgen door je aan te melden als Member van Het Lab, is komende maandag.

Komende maand bubbelt er bovendien iets nieuws in Het Lab.

Ik heb een nieuw membership toegevoegd, waarin we de Masterclass van elke maand direct gaan toepassen in jouw bedrijf.

Ik leg dus niet alleen uit wat je moet doen, maar we gaan het ook meteen dóen.

In één middag ben je klaar.

Dit nieuwe membership is mijn meest exclusieve membership: Het Lab Fast Lane.

We noemen dit ook wel het schop-onder-den-kont level. Je komt namelijk meteen in actie en je bent na 1 middag klaar.

Fast Lane is bijzonder enthousiast ontvangen door de bestaande Members, die de afgelopen 3 maanden gratis mochten testdraaien.

Zoals Marcel Borst, die zei:

“Eindelijk een abonnement waar je direct de vruchten van plukt omdat je direct uitvoert wat je anders uitstelt. Deze middagsessies zijn goud waard. Schrijf mijn naam maar vast op voor het betaalde abonnement.” ~ Marcel Borst, stoppen met roken coach & hypnotherapeut

Deze maand gaan we in de Fast Lane-middag jouw marketing en sales tijdens de post-lockdown periode bedenken.

Fast Lane is vanaf nu tijdelijk 1 maand voor een introductietarief beschikbaar.

Je maandbedrag is 20% lager en het blijft altijd gelijk zo lang als je Fast Lane Member blijft, hoe vaak de prijs daarna ook nog omhoog gaat.

Dit is de link om je membership te starten: www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: