Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Mag er wel weer es wat geld verdiend worden?

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

De 3 nachtegalen van girlband OG3NE gaan elke week viraal.

Want ze posten al een maand lang elke donderdag een Home Isolation Video op hun sociale kanalen.

Opgenomen met hun telefoons zingen ze vanuit huis een cover van een bekend nummer, in a-capella uitvoering.

Kippenvel-uitvoeringen, want ik ben een sucker voor koortjes. De sterkste vind ik die van Bohemian Rhapsody.

Doei Freddy.

1,9 miljoen weergaven op Facebook.

Na wekenlang kostenloos entertainment te hebben gemaakt voor hun fans, hebben ze besloten dat er nou wel weer es wat geld verdiend mag worden.

Daarom geven ze aanstaande zondagavond een Home Isolation Concert.

Via hun sociale kanalen verkopen ze daarvoor tickets van – hou je vast – 3,95 euro.

Je moet dan toch heel wat tickets verkopen als je daarmee een heel klein boterhammetje wilt verdienen als je al met zijn drieën op het podium staat en ook nog een studio, een toetsenist en een gitarist moet betalen.

Afgelopen zondag heb ik ook voor een ander live thuisconcert een ticket gekocht, van Tim Knol die in zijn eentje met een paar gitaren op een podium zat ergens in Delft.

Die had een realistischere ticketprijs van 12,50 en in de checkout zat een mogelijkheid om een extra bedrag toe te voegen als donatie.

Slim, maar nog altijd schrapen. Hij had rond de 200 tickets verkocht en hij zat dus waarschijnlijk voor iets van 2.500 piek een hele avond te spelen en daar moesten alle kosten nog van af.

Om wat te verdienen naast de magere opbrengsten van een home isolation concert kunnen artiesten optogenblik alleen nog proberen cd’s en dvd’s te verpatsen. Good luck with that.

Zij zijn niet de enigen die nu bloeden omdat ze alleen maar serieus geld kunnen omzetten door mensen op minder dan anderhalve meter bij elkaar te brengen.

Ik hoop voor jou dat je nog wat verdient in de lockdown, en dat je een manier hebt gevonden om je diensten online te verkopen.

En dat er een dikke vette marge op zit hebt want je kosten worden maandelijks nog net zo hard van je bankrekening afgeschreven, met een slurpend geluid alsof de badkuip leegloopt.

Mocht dat allemaal toch wat matig gaan en kun je wel een online product gebruiken waar je goed op verdient, overweeg dan om een online training te lanceren.

Dus je expertise op te nemen in de vorm van video’s, audio’s en andere materialen, die online te zetten en daarvoor het wachtwoord te verkopen.

Je kunt zo voor bijna nul kosten een expertise-product maken dat voor je klanten extreem waardevol is en waarvoor je de hoofdprijs kunt vragen – als je het goed aanpakt.

De afgelopen 6 jaar heb ik het maken en verkopen van online trainingen een paar keer opnieuw uitgevonden.

Nu verkoop ik 5 verschillende online trainingen, en ik zeil daardoor langs de lockdown alsof er niks aan de hand is.

Ik verkoop nu zelfs meer dan vroeger toen we nog vrij waren en je nog geen dab hoefde te doen om verantwoord in je oksel te niesen.

Volgende week geef ik een online seminar waarin ik uitleg hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen.

Omdat we extreem veel aanmeldingen krijgen hiervoor, zijn er 2 tijdstippen waarop je kunt kijken: donderdag van 10-12u, of vrijdag van 10-12u.

Kies maar: https://aartjanvanerkel.lpages.co/hoe-je-online-trainingen-verkoopt-onbeperkte-aantallen-21-of-22-mei

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE politiek incorrecte marketing-tip, en ontvang direct de Onweerstaanbare Online Marketing Formule:

Tnx, de formule zit in je inbox. En vanaf morgen krijg je elke ochtend een politiek incorrecte marketing-tip. Enjoy!

Download het gratis audioboek:

... en hoe jij wél de hoofdprijs kunt vragen, zelfs tijdens een crisis.

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE politiek incorrece marketing-tip en krijg direct het audioboek.

Ben je een expert en wil je kennis verkopen? Beluister dit audioboek dan VOORDAT je een online training lanceert! You will thank me later.

Tnx, het audioboek zit in je inbox. En vanaf morgen krijg je elke ochtend een politiek incorrecte marketing-tip. Enjoy!