Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hoe je de jackpot trekt als auteur

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Altijd al een keer opgegeten willen worden door een dinosaurus?

Dat kan, want acteur Chris Pratt uit de Jurassic Park-films veilt nu een figurantenrol in Jurassic World: Dominion, die volgend jaar uitkomt.

Voor een charity genaamd de All – In Challenge zijn Amerikaanse acteurs en topsporters elkaar gek aan het taggen op Instagram om iets cools ter beschikking te stellen voor een online veiling. Het doel is om 100 miljoen dollar in te zamelen voor non-profit organisaties tijdens de coronacrisis.

Tiger Woods veilt bijvoorbeeld een privé-lesje putten op de golfbaan.

Bij de New York Yankees mag je meedoen met een batting practice en mag je de eerste bal pitchen.

Op het hoofdkantoor van Walmart mag je een idee komen pitchen aan 3 leden van de board.

Er staan meer dan 70 unieke items op de veiling. Het hoogste bod op het voorrecht om afgeslacht te worden door een T-Rex staat nu op 65.000 dollar.

Als je iets unieks aanbiedt dat mensen nergens anders kunnen krijgen, dan drijf je de prijs op.

Je trekt automatisch meer aandacht en je krijgt een hogere status.

Dat werkt ook zo als je een boek gaat uitbrengen.

Als je wilt dat je boek een unieke status krijgt op de boekenmarkt, dan is daar maar één ding voor nodig.

En dat ene ding is dat je precies het tegenovergestelde doet van wat alle andere auteurs doen.

82% van alle zakelijke non-fictie boeken die uitkomen, halen nooit een tweede druk.

Dat betekent dat je misschien niet eens de boekhandel haalt.

Dat is niet goed voor jouw status als expert, en het is ook niet goed voor je zelfvertrouwen.

Als je toch je nek gaat uitsteken en een boek uitbrengt, dan wil je dat je boek een fenomeen wordt. Een hype.

Iets waar mensen het over hebben. Dat ze aan elkaar cadeau geven. Je boek moet een lopend vuurtje worden.

Alleen zo’n boek helpt je om een unieke positie in je markt te krijgen.

Je concurrenten kunnen dit niet, want die lukt het niet om van hun boek een fenomeen te maken.

Dat komt doordat ze hun boek aanpakken zoals alle anderen. Ze doen het dus zoals die 82%.

Die 82%, dat zijn de worstelende auteurs. Die zwaar teleurgesteld zijn dat hun boek nooit iets heeft gedaan.

Als je hun gedrag kopieert, dan kopieer je ook hun resultaten.

Jij wordt dan ook een worstelende auteur. Jouw boek haalt waarschijnlijk ook nooit een tweede druk. Zelfs al is het nóg zo’n goed boek.

Het enige wat je hoeft te doen om dat te voorkomen, is het gedrag van een andere groep auteurs kopiëren.

Een exclusief gezelschap, want het zijn er veel minder. De bestseller-auteurs.

Tot en met morgen 17.00 uur heb je toegang tot de exclusieve community van BusinessBoek Bestseller.

Dat is de online training die al 5 nummers 1 heeft voortgebracht op de Managementboek Bestseller top 100.

Afgelopen maand trok deelnemer Elke Wiss de jackpot. Ze kwam op 1, en kan zichzelf nu de rest van haar leven een nummer 1 bestseller-auteur noemen.

Maak jezelf maar een voorstelling van wat dat doet voor jouw positie in de markt als expert. Dit is iets wat ze je nooit meer afpakken, en wat haast niemand kan evenaren.

Vanwege het succes van Elke Wiss heb ik afgelopen dinsdag een Nummer 1 Deal gestart. Daardoor kun je deelnemer worden aan de online training met een tijdelijke besparing van 50% op de investering.

Plus je krijgt er een bonus bij waardoor je erachter komt wat bestseller-auteurs nou precies doen om hun boek uniek te maken.

Wat ze doen om extreem op te vallen.

Daar heb je geen celebrity-status voor nodig, want 3 van onze 5 nummer 1 auteurs hadden hiervoor nog nooit een boek geschreven.

Ze hebben dus met hun debuut meteen een kneiterharde bestseller gescoord.

Morgen om 17.00 uur is de deadline voor de Nummer 1 Deal.

Op deze tijdelijke pagina kun je de bonus en de 50% deal grijpen nu het nog kan: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/businessboek-besteller-nummer-1-deal-gefeliciteerd-elke-wiss/

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten

Of beluister de podcast