Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Ben je vloekend op zoek naar een inkomstenbron die lockdown-proof is?

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteren was ik Lola kwijt in het bos.

Ik liep met mijn haar in de war over een stoffig pad, of ik zat met mijn hoofd in de nothing box die alleen mannen kennen.

Toen ik me omdraaide: geen hond.

Grrretverdrie, waar is dat beest nou weer?

Roepen. In mijn handen klappen. Wachten. Roepen. Geen hond.

Toen keek ik naast me.

Naast me stond Lola. Ook achterom te kijken. Ook te wachten.

Ik had haar niet gezien.

Met een serieus gezicht was ze ook aan het zoeken. Baas, als jij zoekt, nou nou nou dan zoek ik met je mee!

Ik ben genant vaak in het bos mijn bloedeigen hond kwijt die vlak naast me staat.

Precies in mijn dooie hoek.

Ik merk dat experts en selfmade ondernemers ook vaak een dooie hoek hebben, maar dan in hun business.

En het kan best zijn dat je nu vloekend iets aan het zoeken bent, terwijl dat gewoon in je dooie hoek vlak naast je staat te kwispelen.

Als je bijvoorbeeld nu naar een inkomstenbron zoekt die lockdown-proof is.

Iets waar je geld mee kunt verdienen zelfs als je normale business een tik heeft gekregen.

Weet dan dat je iets hebt dat goud waard is, en dat je nu waarschijnlijk nog niet verkoopt. Terwijl mensen erom zitten te springen.

Als je het zou gaan aanbieden, dan zouden ze het uit je handen trekken, jou een zak met goudstukken geven en keihard wegrennen.

En dat is: je EXPERTISE.

Wat jij weet en kunt, dat zouden anderen dolgraag van je willen leren.

Ben je bijvoorbeeld een accountant en heb je veel winkels en groothandels als klanten, dan kun je andere accountants leren hoe ze een bloeiende praktijk opbouwen met veel winkels en groothandels als klanten.

Ben je een populaire bruiloftfotograaf in jouw stad en verwijzen alle bruiden hun vriendinnen naar jou door, dan kun je andere fotografen leren hoe ze de populairste bruiloftfotograaf in hun regio worden.

Ben je een financieel adviseur gespecialiseerd in verkoop van familiebedrijven, dan kun je andere financieel adviseurs leren hoe ze zich succesvol specialiseren – bijvoorbeeld in verkoop van familiebedrijven.

Creëer je dan niet je eigen concurrenten? Zeker. Maar jij bent straks zelf niet meer wie je nu bent.

Die anderen, die hebben het straks allemaal van jou geleerd. Je positioneert jezelf aan de top van de pyramide.

Waardoor je status in de markt stijgt. En dat kan je leven veranderen.

Je staat straks met je kop in de vakbladen, of in de krant. Je spreekt op de grootste podia in jouw sector. Iedereen kent je, en verwijst naar je.

Een online training lanceren is een van de beste manieren om de bekendste naam in je markt te worden.

En het is de beste manier om die bekende naam meteen ook te monetizen. Want je hebt nu een online product dat je in onbeperkte aantallen kunt verkopen.

Vrijdag geef ik een online seminar speciaal voor experts, trainers en selfmade ondernemers.

Ik ga je daarin laten zien hoe je een online training verkoopt in onbeperkte aantallen.

Voor de hoogste prijzen, want het heeft geen enkele zin om dit te gaan doen als je daarna een online product voor peanuts gaat verkopen. Dat is slecht voor jouw expertstatus in de markt, en je verdient er dan ook geen reedt mee.

Door wat er nu aan de hand is, loopt het storm met de aanmeldingen. Er zijn nu al honderden mensen die er vrijdag bij willen zijn.

Je kunt je gratis aanmelden via deze link, maar doe dat alleen als je zeker weet dat je vrijdag tijd hebt van 10 tot 12 uur want er zit een max op het aantal live kijkers: https://attendee.gotowebinar.com/register/5329474003448644621

Aartjan van Erkel

PS Vrijdag vertel ik onder andere het verhaal van Janneke, en hoe ze binnen 1 week een online training lanceerde waarmee ze direct 9.200 euro binnenkreeg.

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: