Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Jij kan nou wel denken dat je normaal bent, maar je bent niet normaal

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Onze modekoningin Maxima is wat ze in Argentinië een ’taxi’ noemen.

In Buenos Aires zijn de taxi’s zwart maar het dak van de auto is geel.

Omdat we niet meer in een groeieconomie zitten maar in een uitgroeieconomie, komen de geverfde blondines nu te voorschijn.

Zoals een blonde weervrouw van RTL die opeens grijs blijkt te zijn.

De driekleurige gezusters nachtegaal van Og3ne zetten op hun Facebook nu de meest waanzinnige a capella covervideo’s – Queen, Beegees, Simon & Garfunkel – gemaakt in afzondering, en ze blijken opeens allemaal dezelfde kleur haar te hebben.

We komen er door het virus nu achter wat echt is.

Doordat veel wegvalt, herontdekken we de simpele dingen. We zijn allemaal aan het inzoomen.

We herontdekken een simpel leven. Te genieten van wat je hebt.

Sommige ondernemers gaan nu inzoomen op hun bedrijf, en ze ontdekken dat ze iets hebben wat voor anderen superwaardevol is.

Terwijl ze daar nooit eerder over nagedacht hadden.

En dat is: hun expertise als ondernemer. De CODES die ze hebben gekraakt.

Ik ken bijvoorbeeld een Canadees die 2 bloeiende bouwmarkten heeft in ruraal gebied. Het is hem gelukt om goed te verdienen in een regio waar heel weinig mensen wonen. Verrekte lastig.

Hij is al jaren bezig met zijn bouwmarkten, totdat hij zich realiseerde dat hij er heel simpel nog een business naast kon zetten.

Een business waarin hij gekraakte codes verkoopt. Een business waar veel meer marge in zit dan hij maakt op pluggen, gipsplaten en schuurmachines.

Want hij kan zijn expertise verkopen. Aan iedereen die ook een bloeiende business wil opzetten in dunbevolkte plattelandsregio’s.

Als je nou toch een pijp zit te roken ’s avonds op je veranda, of een breiwerk aan het opzetten bent, denk dan eens na over welke codes jij eigenlijk hebt gekraakt.

Wat weet jij als ondernemer allemaal dat voor andere ondernemers goud waard is?

Ga eens boven je bedrijf hangen in een helicoptertje, en herken waar jouw grootste expertise zit.

Heb je een autoverhuurbedrijf en draai je lekker, dan kun je anderen gaan leren hoe ze een succesvol autoverhuurbedrijf opzetten.

Heb je een softwarebedrijf en heb je de code gekraakt om over te stappen van eenmalige licenties naar recurring maandelijkse inkomsten met een SaaS-model, dan kun je dát aan andere softwarebedrijven gaan leren.

Mijn ervaring met lekker draaiende, selfmade ondernemers is dat ze deze kant van hun bedrijf meestal nog niet ontdekt hebben.

Vaak omdat ze het vanzelfsprekend vinden wat ze doen. Ze zijn blind voor hun eigen expertise.

Terwijl anderen erom zitten te schreeuwen. Jij kan het wel normaal vinden wat je kan, maar het ís niet normaal. Het is GOUD waard.

Als expert kun je kennis op allerlei manieren verkopen, en een van de lucratiefste manieren is het maken van een online training.

Een aantal video’s, audio’s of andere materialen maken, online zetten, beschermen met een wachtwoord en dan voor goed geld verkopen.

Hoe je succesvolle online trainingen maakt, lanceert en jarenlang verkoopt voor hoge prijzen, dat leg ik vrijdagochtend uit in een online seminar.

Want dat is de code die ik zelf heb gekraakt in de afgelopen 6 jaar. Waarin ik 5 online trainingen heb gelanceerd en die aan duizenden ondernemers heb verkocht.

Je kunt daar gratis bij zijn als je een expert bent en je kennis wilt verkopen tegen de hoogste prijs in onbeperkte hoeveelheden.

Of als je een trainer bent en nu een online product wilt toevoegen aan je business.

De aanmeldlink: https://attendee.gotowebinar.com/register/5329474003448644621

Goeie week,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen