Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Fawaka, om 10 uur zend ik voor de allereerste keer mijn bloednieuwe online seminar uit:

‘Hoe je online trainingen verkoopt in onbeperkte aantallen’

Het wordt een online uitzending over de ongeraffineerde werkelijkheid van het verkopen van je kennis als een online product:

  • Waarom de meeste online trainingen verkocht worden voor peanuts
  • Hoe de meeste trainers hun deelnemers demotiveren zonder dat ze het zelf door hebben
  • Hoe je voorkomt dat je het verkeerde type deelnemers binnenkrijgt, die negativiteit zaaien
  • Hoe jij wél hoge prijzen kunt vragen én krijgen voor je online training
  • Hoe je door je training klanten voor het leven krijgt
  • Hoe jouw online training een hogere status krijgt dan alle andere, waardoor je betere klanten trekt en veel hogere prijzen kunt vragen
  • Hoe je deelnemers motiveert om extreme resultaten te halen

Gezien de urgentie van het onderwerp loopt het storm met de aanmeldingen. Er zijn vanochtend al meer aanmeldingen binnengekomen dan ik plaatsen heb. Want er zit een max op het aantal live kijkers.

Als iedereen komt opdagen dan kom je er straks dus niet meer in. Wil je het proberen, meld je dan via deze link aan en kom op tijd – dringend verzoek: klik alleen op de link als je een expert bent (dienstverlener, coach of trainer) én als je zeker weet dat je zometeen tijd hebt van 10 tot 12 uur: https://attendee.gotowebinar.com/register/6185595538224222219

Tot zo,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten