Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Dit is het enige wat je nu nog hebt

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Afgelopen september fietste ik door Northumberland in Noord-Engeland.

Glooiend kustlandschap, met hier en daar een kasteel.

Ik stopte bij Alnwick Castle. Die naam bleek je te moeten uitspreken als Ennik.

Een groot kasteel dat is gebruikt als opnamelocatie in de Harry Potter-films en een paar afleveringen van Downton Abbey.

Knagend aan een enorme fruit scone liep ik knerpend op mijn fietsschoenen over een schelpenpad in de kasteeltuin.

Ik kwam langs een zwart hek met doodskoppen erop, met het opschrift The Poison Garden.

Het hek zat op slot en was alleen toegankelijk via een Guided Tour.

In de Poison Garden bleken meer dan 100 giftige en bedwelmende planten te groeien.

In de uitgestrekte kasteeltuinen was het rustig, maar voor het hek van de Poison Garden stond een rij.

Trevor, de Head Gardener, vertelt in een YouTube-filmpje over de schattige plantjes die hij kweekt in The Deadliest Garden in England. In het filmpje is hij gekleed in beschermende kleding, latex handschoenen en een gezichtsmasker:

“This plant is Aconitum. Wonderful blue flowers, but the whole of the plant is poisonous. The berries, crushed up and fed to you, will kill you. The leaves themselves will kill you also. As will the roots and the stem.”

Hij vertelt dat bezoekers vaak bleek om de neus worden door zijn rondleiding. Want ze komen er dan achter dat een paar van de dodelijkste planten op aarde in hun eigen achtertuin staan.

Maar na een ferme wandeling en een kopje thee krijgen de bleekneuzen meestal weer kleur op de wangen. Ze bedenken dat ze voortaan maar even handschoenen aandoen als ze hun plantjes gaan snoeien. Oh dear.

Gevaar is overal. Soms zonder dat we het door hebben. We leven ermee.

Je laat echt niet je achtertuin opeens verwilderen als je ontdekt dat je 1 giftige plant hebt staan.

Dat zou net zoiets zijn als je business opeens laten versloffen als er buiten een gevaarlijk virus rondwaait.

Dit is het moment om als ondernemer tuinhandschoenen aan te doen om jezelf goed te beschermen. En om daarna gewoon door te tuinieren in je business.

Je kunt niet meer alles wat je voorheen kon.

Maar je klanten rekenen op je. Okee, sommige manieren om klanten te helpen, werken nu niet.

Gelukkig werken andere manieren nog wel. Vooral online manieren.

Kom je er nu achter dat de online kant van je business een beetje verwilderd is? Groeit daar nog te weinig?

Gebruik deze tijd dan om jezelf online op te richten. Laat jezelf zien. Ga jezelf veel beter online verkopen.

Normaal zou je dat met vallen en opstaan doen. Rustig wat dingen uitproberen. Kijken wat werkt.

Daar ben je misschien al jaren mee bezig. Maar opeens is de wereld veranderd. En je hebt geen tijd meer om te pielen.

Want je online akker is de enige akker die je nu hebt.

Het is een grote akker, maar een beetje moestuinieren in een klein hoekje van die akker levert te weinig op.

Je hebt formules nodig waarvan je zeker weet dat ze werken. Formules om die hele frikkin online akker nu in één keer te ploegen, zaaien en sproeien.

Doe het meteen goed, want je omzet staat op het spel.

Ik ben al meer dan 10 jaar bezig met zaaien en oogsten op internet. En ik heb in mijn beginjaren veel mislukte oogsten gehad.

Maar de laatste jaren staat mijn online akker er bloeiend bij. Ik heb de code gekraakt en de formules die bleken te werken, pas ik nu op grote schaal toe.

Elke maand deel ik mijn formules om online te oogsten met de Members van Het Lab.

Je krijgt komende maand 3 formules voor iets waarmee ik als eerste zou beginnen als ik mijn business van de ene op de andere dag kwijt was. Of als ik vanaf scratch moest beginnen.

Het zijn formules om snel een lijst met e-mailadressen te krijgen van een grote groep ideale klanten.

Ik deel de meest lucratieve formules die ik in ruim 10 jaar online ondernemen heb ontdekt.

Het zijn 3 next level trucs die slimmer zijn dan een ‘gewone’ weggever op je website.

Ik laat je zien hoe je stopt met het blind uitgooien van een groot net waarmee je van alles opvist waar je niks aan hebt.

Je ontdekt hoe je supergericht precies de juiste  mensen op je lijst krijgt, die bereid zijn om jouw prijzen te betalen.

Over elk van die 3 list building-formules had ik een aparte masterclass kunnen maken. Maar gezien wat er nu gebeurt, heb ik besloten om ze alle 3 komende maand aan mijn Members te geven.

Het allereerste wat je nodig hebt om omzet te kunnen maken, is een lijst met mailadressen van nieuwe mensen die de meest lucratieve klanten voor jou zijn.

Members krijgen de 3 formules daarvoor aankomende maandag toegestuurd. Als jij ze ook wilt ontvangen dan is dit de link om met je modderhanden op te klikken:

www.HetLab.online

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen