Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Tips voor onconventionele online copywriting

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Laatst at ik een curry op Katendrecht.

Een ouwe Rotterdamse havenwijk die nu verhipstert is.

Of nee het was geen curry maar Vietnamees geloof ik, maar dat maakt voor het verhaal niet uit.

In die tent waar we zaten, daar stond iets raars op tafel.

Iets raards dat bedoeld was om de hete saus van je handen te vegen als je geknoeid had.

Er stond namelijk een speciaal houdertje, met daarin servetten-die-geen-servetten waren.

In dat houdertje zat iets waarmee je normaal andere dingen afveegt.

Er stond een pleerol op tafel.

Dat was niet een tijdelijke oplossing omdat de servetten per ongeluk op waren.

Nee, op iedere tafel stond een speciale dispenser voor wc-papier.

En natuurlijk deden de hipsters alsof het compleet normaal was. Met een uitgestreken baard zaten ze hun kolenschoppen af te vegen met van dat vierlaagse papier van de liedel.

Nooit in Vietnam geweest dus whatever, maar in Nederland was dit de eerste en hopelijk ook de laatste keer.

Ondernemers die conventies doorbreken, kunnen daardoor enorme successen boeken.

Maar sommige conventies kun je maar beter respecteren als je mensen geen ongemakkelijk gevoel wilt geven.

Op je website is dat ook zo.

Lastig puntje: webdesigners houden ervan om het lekker anders te doen dan anders.

Terwijl je bezoekers graag een beetje vastigheid willen in het design. Dat vergroot de usability.

Ze vinden het bijvoorbeeld heel handig als je site superoverzichtelijk is, en als ze meteen kunnen vinden wat ze zoeken.

Wees dus liever niet creatief in het ontwerp van menubalken en aanvraagformulieren. Respecteer de conventies op internet.

Je hipster webdesigner vindt dat waarschijnlijk heel saai, maar je klanten zullen je bedanken.

De conventies doorbreken kun je beter met iets anders doen.

Want er is een internetconventie in jouw markt waar je klanten juist weer een hangbuik van krijgen.

Saaie copywriting en marketing-geloel.

In de meeste branches blaffen ondernemers met elkaar mee en huilen ze met zijn allen naar de maan.

Want al die websites klinken hetzelfde.

Laat die van jou anders klinken. Verras je klanten door geen enkel respect te tonen voor het verstikkende internetconformisme van je concurrenten.

Zometeen van 10 tot 12 uur geef ik daar een online training over.

In die live uitzending geef ik tips voor onconventionele online copywriting. Ik laat je 7 overtuigingstechnieken zien waardoor klanten JA zeggen.

De sessie start bijna, en ik weet niet of het je nog lukt om binnen te komen. Want we hebben meer aanmeldingen dan er mensen tegelijkertijd live kunnen kijken – want door technische beperkingen zit daar een max op.

Als je het wilt proberen dan is dit de link om je aan te melden en in de sessie te komen: https://attendee.gotowebinar.com/register/5470878894537894413

Mazzel,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - info@schrijvenvoorinternet.nl

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen